eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkŚwiadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fdc7361-bf33-4aa8-a035-b3aa22a793e6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.47.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości MIROSŁAWIEC dla 22.BLT Malbork dla min. 35 osób.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Hotelarskie usługi noclegowe w rejonie miejscowości MIROSŁAWIEC dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku, dla max. 35 osób, w terminie od 02.09.2024r – 27.09.2024r., 875 osobodób/25 dób hotelowych - bez wyżywienia.

3.1 Informacje dotyczące hotelu lub miejsca noclegowego:
 Hotel lub miejsce noclegowe o standardzie spełniającym wymagania co najmniej 2 gwiazdkowego miejsca noclegowego (podstawą do oceny będą zapisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) usytuowane:
Najdalej w odległości 17 km od Bramy Wjazdowej 12 Bazy Bezzałogowych Statków Powietrznych Mirosławiec do drzwi wejściowych budynku, gdzie znajduje się recepcja miejsca noclegowego - odległość liczona po drogach publicznych,
 parking dla 8 samochodów osobowych i 3 miejsca dla pojazdów ciężarowych;
3.2 Sposób zakwaterowania:
 nie więcej niż 1 miejsce noclegowe/hotel/kompleks,
 pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe,
 pokoje 2,3,4 osobowe z oddzielnymi łóżkami,
 pościel z ręcznikami w standardzie;
 pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny) TV, Internet;
 ciepła woda, przybory toaletowe w standardzie;
 rozpoczęcie doby hotelowej nie wcześniej niż o godz. 12:00;
 zakończenie doby hotelowej nie później niż o godz. 16:00;
 gwarantowana rezerwacja ważna również po godz. 20:00, w dniu przyjazdu gości;
 wydzielone zamykane pomieszczenie do przechowywania rzeczy osobistych osób, które będą opuszczały hotel na weekend;
 bez wyżywienia.
 opłata za faktycznie zrealizowane noclegi,
 faktury częściowe wystawiane na koniec miesiąca
 brak konsekwencji finansowych za anulowanie rezerwacji na co najmniej 1 dzień przed planowanym pobytem w wyjątkowych sytuacjach, których strony nie mogły przewidzieć
 w przypadku gdy Wykonawca, w wyjątkowej sytuacji – oznaczającej każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec - nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu, o co najmniej takim samym standardzie i takim samym usytuowaniu, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie
Zamawiający doręczy Wykonawcy drogą elektroniczną zgłoszenie rezerwacji (2 dni robocze przed rezerwacją), w którym określone zostaną następujące dane:
 dane identyfikacyjne Zamawiającego (nazwa firmy, dane adresowe, NIP),
 dane osoby bądź osób, których dotyczy rezerwacja,
 liczba zamawianych pokoi,
 termin udostępnienia pokoi oraz termin ich zwolnienia,
 Zamawiający w wyjątkowej sytuacji zastrzega możliwość dokonania rezerwacji „z dnia na dzień”,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rezerwacji zamówionych pokoi hotelowych na zasadach określonych w Projekcie Umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej w celu potwierdzenia czy hotel spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
6. Wykonawca musi posiadać ważną, opłaconą polisę OC w zakresie odpowiadającym przedmiotowi umowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy usługi określają również załączniki:
1) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy”- Załącznik 3 do SWZ; .
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87500,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Color System Rafał Tokarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691342685

7.3.3) Ulica: ul. Polnych Kwiatów 15

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-677

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2024-09-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.