Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab383aec-231c-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab383aec-231c-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kalinówce.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Kalinówce – 360godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni –6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące prze-szkody. Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in. dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów Zespołu Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni – 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące prze-szkody. Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in. dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Prawiednikach.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 ty-godni– 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące prze-szkody. Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in. dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Wilczopolu-Kolonii.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Wilczopolu-Kolonii– 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni – 1 godz./tygodniowo, (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące prze-szkody. Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in. dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 04.07.2024 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie cz. 1, 2, 3 i 4 zamówienia ) firmy AMJ GRUPA BIZNESOWA SPÓŁKA Z O.O. Ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Zamawiający po upływie wymaganego terminu na wniesienie odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu i odesłania (postanowiono o korespondencyjnym podpisaniu umowy). Termin podpisania i wszystkie szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały ustalone i zaakceptowane przez Wykonawcę.
Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy żadnej informacji zwrotnej dotyczącej podpisywanej umowy. W dniu 10.07.2024 r. Zamawiający ponownie wystosował do ww. Wykonawcy pismo z zaproszeniem do podpisania umowy wyznaczając termin na dzień 12.07.2024 r. na godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Gminy Głusk. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy we wskazanym powyżej miejscu i czasie, co Zamawiający potraktował jako uchylenie się od zawarcia przedmiotowej umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał ww. sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a kolejna w rankingu oferta najkorzystniejsza Wykonawcy: Fundacja „Moje Podl@sie Nowoczesne, Kreatywne, Twórcze (cena oferty- 53 999,46 zł) przewyższająca kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1, 2, 3 i 4 przedmiotowego zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 04.07.2024 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie cz. 1, 2, 3 i 4 zamówienia ) firmy AMJ GRUPA BIZNESOWA SPÓŁKA Z O.O. Ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Zamawiający po upływie wymaganego terminu na wniesienie odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu i odesłania (postanowiono o korespondencyjnym podpisaniu umowy). Termin podpisania i wszystkie szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały ustalone i zaakceptowane przez Wykonawcę.
Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy żadnej informacji zwrotnej dotyczącej podpisywanej umowy. W dniu 10.07.2024 r. Zamawiający ponownie wystosował do ww. Wykonawcy pismo z zaproszeniem do podpisania umowy wyznaczając termin na dzień 12.07.2024 r. na godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Gminy Głusk. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy we wskazanym powyżej miejscu i czasie, co Zamawiający potraktował jako uchylenie się od zawarcia przedmiotowej umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał ww. sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a kolejna w rankingu oferta najkorzystniejsza Wykonawcy: Fundacja „Moje Podl@sie Nowoczesne, Kreatywne, Twórcze (cena oferty- 53 999,46 zł) przewyższająca kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1, 2, 3 i 4 przedmiotowego zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 04.07.2024 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie cz. 1, 2, 3 i 4 zamówienia ) firmy AMJ GRUPA BIZNESOWA SPÓŁKA Z O.O. Ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Zamawiający po upływie wymaganego terminu na wniesienie odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu i odesłania (postanowiono o korespondencyjnym podpisaniu umowy). Termin podpisania i wszystkie szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały ustalone i zaakceptowane przez Wykonawcę.
Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy żadnej informacji zwrotnej dotyczącej podpisywanej umowy. W dniu 10.07.2024 r. Zamawiający ponownie wystosował do ww. Wykonawcy pismo z zaproszeniem do podpisania umowy wyznaczając termin na dzień 12.07.2024 r. na godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Gminy Głusk. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy we wskazanym powyżej miejscu i czasie, co Zamawiający potraktował jako uchylenie się od zawarcia przedmiotowej umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał ww. sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a kolejna w rankingu oferta najkorzystniejsza Wykonawcy: Fundacja „Moje Podl@sie Nowoczesne, Kreatywne, Twórcze (cena oferty- 53 999,46 zł) przewyższająca kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1, 2, 3 i 4 przedmiotowego zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 04.07.2024 r. zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie cz. 1, 2, 3 i 4 zamówienia ) firmy AMJ GRUPA BIZNESOWA SPÓŁKA Z O.O. Ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Zamawiający po upływie wymaganego terminu na wniesienie odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty przesłał do Wykonawcy umowę do podpisu i odesłania (postanowiono o korespondencyjnym podpisaniu umowy). Termin podpisania i wszystkie szczegóły dotyczące zawarcia umowy zostały ustalone i zaakceptowane przez Wykonawcę.
Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy żadnej informacji zwrotnej dotyczącej podpisywanej umowy. W dniu 10.07.2024 r. Zamawiający ponownie wystosował do ww. Wykonawcy pismo z zaproszeniem do podpisania umowy wyznaczając termin na dzień 12.07.2024 r. na godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Gminy Głusk. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy we wskazanym powyżej miejscu i czasie, co Zamawiający potraktował jako uchylenie się od zawarcia przedmiotowej umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał ww. sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a kolejna w rankingu oferta najkorzystniejsza Wykonawcy: Fundacja „Moje Podl@sie Nowoczesne, Kreatywne, Twórcze (cena oferty- 53 999,46 zł) przewyższająca kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1, 2, 3 i 4 przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.