Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-22
- 2024/BZP 00389199/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia technicznego na potrzeby działalności Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu z podziałem na części.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Teatralny 12
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatropole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatropole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-957b6b23-2f05-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia technicznego na potrzeby działalności Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu z podziałem na części.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957b6b23-2f05-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia technicznego na potrzeby działalności Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-26-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641189,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa systemu interkomowego (interkom) :Dostawa systemu interkomowego (interkom) opisanego szczegółowo w załącznik nr 1a do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 409538,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa mikrofonów:Zakup wyposażenia na sceny Teatru celem doposażenia, w skład którego wchodzą zestawy: mikrofonów instrumentalnych, mikrofonów na gęsiej szyjce, mikrofonów typu lavalier, opisany w załączniku nr 1b do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Dostawa systemu oświetlenia:Zakup oświetlenia celem doposażenia scen teatralnych w skład którego wchodzą zestawy: listwa ledowa typu LED BAR, naświetlacz architektoniczny, reflektor typu PAR LED, opisany w załączniku nr 1b do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 131651 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503270,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503270,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503270,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSOUND sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000121965
7.3.3) Ulica: BRUKOWA
7.3.4) Miejscowość: ŁOMIANKI
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503270,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133695 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121602,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.OSTROWSKI SPOŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000069431
7.3.3) Ulica: MUZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: BŁONIE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121602,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161930,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204057 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161930,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000017382
7.3.3) Ulica: BAKALARSKA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-212
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161930,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.