Og³oszenie z dnia 2024-08-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00468679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00509734/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.26.24 DOSTAWA ODZIE¯Y ORAZ OBUWIA NA POTRZEBY SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.26.24 DOSTAWA ODZIE¯Y ORAZ OBUWIA NA POTRZEBY SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4eded4cc-0e9e-44fe-b061-4ba6f0880bc6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00461591
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa odzie¿y, obuwia roboczego i ochronnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eded4cc-0e9e-44fe-b061-4ba6f0880bc63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4eded4cc-0e9e-44fe-b061-4ba6f0880bc6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ . Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4eded4cc-0e9e-44fe-b061-4ba6f0880bc6 . Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-4eded4cc-0e9e-44fe-b061-4ba6f0880bc6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Sk³adanie ofert odbywa siê w sposób okre¶lony w rozdziale XIII. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca powinien pobraæ „Formularz ofertowy”, zapisaæ go na dysku komputera u¿ytkownika, uzupe³niæ danymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego i ponownie zapisaæ na dysku komputera u¿ytkownika oraz podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu co do zgodno¶ci z Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiaj±cy wymaga próbek do ka¿dej czê¶ci tj. 1,2,3 i 4 ka¿dej pozycji zgodnie z za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie próbek bez LOGO Zamawiaj±cego.
a) Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania
u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanej próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
b) Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.26.24.
c) Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbkê z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ. Niezgodno¶æ próbki z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
d) Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
e) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.26.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 1 jest dostawa odzie¿y ochronnej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 1 wchodz±: Ubranie letnie (bluza i spodnie), Ubranie ocieplane (kurtka i spodnie) i Bluza polarowa/podpinka do kurtki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 8 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 9 do 15 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 16 do 22 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 23 do 30 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ kalendarzowy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 30 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 30 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
2. 1% = 1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 2 jest dostawa odzie¿y ochronnej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 2 wchodz±: Koszulki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 8 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 9 do 15 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 16 do 22 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 23 do 30 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ kalendarzowy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 30 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 30 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
2. 1% = 1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 3 jest dostawa odzie¿y ochronnej roboczej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 3 wchodz±: Kask, Obuwie robocze (letnie), Kurtka zimowa, Kamizelka ostrzegawcza, Bluza robocza.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
18810000-0 - Obuwie inne ni¿ sportowe oraz ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 8 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 9 do 15 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 16 do 22 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 23 do 30 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ kalendarzowy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 30 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 30 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
2. 1% = 1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 4 jest dostawa odzie¿y s³u¿bowej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 4 wchodz±: Koszula ratownicza d³ugi rêkaw, Koszula ratownicza krótki rêkaw, Kamizelka medyczna, Kurtka ca³osezonowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 8 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 9 do 15 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 16 do 22 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 23 do 30 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ kalendarzowy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 30 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 30 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
2. 1% = 1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w ci±gu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, licz±c wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, wykona³ lub wykonuje, tj. zrealizowa³ lub realizuje co najmniej 1 umowê, obejmuj±c± swoim zakresem:
a) w odniesieniu do czê¶ci 1:
- dostawie odzie¿y ochronnej – medycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 80 000 z³ brutto;
b) w odniesieniu do czê¶ci 2:
- dostawie odzie¿y ochronnej medycznej – koszulek o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ brutto;
c) w odniesieniu do czê¶ci 4:
- dostawie odzie¿y s³u¿bowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 z³ brutto
a dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych (w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot ma rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SWZ)
UWAGA: Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostaw stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia uwa¿a siê minimum jedno zamówienie (umowa) polegaj±ce na:
a) w odniesieniu do czê¶ci 1:
- dostawie odzie¿y ochronnej – medycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 80 000 z³ brutto;
b) w odniesieniu do czê¶ci 2:
- dostawie odzie¿y ochronnej medycznej – koszulek o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ brutto;
c) w odniesieniu do czê¶ci 4:
- dostawie odzie¿y s³u¿bowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 z³ brutto
a dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:1. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu co do zgodno¶ci z Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiaj±cy wymaga próbek do ka¿dej czê¶ci tj. 1,2,3 i 4 ka¿dej pozycji zgodnie z za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie próbek bez LOGO Zamawiaj±cego.
a) Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania
u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanej próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
b) Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.26.24.
c) Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbkê z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ. Niezgodno¶æ próbki z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
d) Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
e) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
f) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Próbki do ka¿dej czê¶ci tj. 1,2,3,4 i ka¿dej pozycji zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt./ parze.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
17. Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy nie stworzy³ na potrzeby niniejszego postêpowania formularza interaktywnego. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ];
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ];
3) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe tj.: próbki do ka¿dej czê¶ci tj. 1,2,3 i 4 ka¿dej pozycji okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika:a) z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy.
2. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagaj± zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-25
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzie¿y i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrañ operacyjnych wielokrotnego u¿ytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa ob³o¿eñ opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla Szko³y Aspirantów Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Krakowie
- Dostawa obuwia s³u¿bowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podzia³em czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.