Og³oszenie z dnia 2023-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00476465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00537284/01 - Wynik z dnia 2023-12-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona osób i mienia Centrum Spotkania Kultur
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522448506
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.prasek@csklublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spotkaniakultur.com
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona osób i mienia Centrum Spotkania Kultur
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5bb836a0-7260-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00461598
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00112614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/csk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
2. System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/csk
3.Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
4. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia okre¶lonych w pkt 9 Rozdzia³u VI SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
2. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
3. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
4. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu
5. W sytuacji awarii Systemu lub niedostêpno¶ci Systemu, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez System, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: anna.prasek@csklublin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
7. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
8. Za datê przekazania i odbioru danych, w szczególno¶ci oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
9. Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
- Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê w Systemie, nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê na potwierdzeniu z³o¿enia oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych Wykonawców zosta³y okre¶lone w Rozdziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CSK.BAP.260.21.2023.APR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz nieruchomo¶ci Centrum Spotkania Kultur w Lublinie wraz z wielopoziomowym parkingiem przy CSK, wraz z przyleg³ymi do nich terenami, przez koncesjonowanego Wykonawcê, w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), obs³uga elektronicznych systemów zabezpieczeñ ww. budynków oraz us³uga dozorowania mienia przed, w trakcie i po zakoñczeniu wydarzeñ kulturalnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i
ustalon± punktacjê do 100 pkt. (100%=100 pkt.). Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria opisane poni¿ej i ich znaczenia (wagi):
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Warunek udzia³u w postêpowaniu nie zosta³ szczegó³owo okre¶lony przez Zamawiaj±cego.
2. uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca posiada³ koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanej w formie sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej. (podstawa: art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U.2021 poz. 1995).
W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesjê MSWiA na prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz± i zrealizuje us³ugi ochrony osób i mienia.
3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 500 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych).
W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 500 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych).
4. zdolno¶æ techniczna lub zawodowa: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie nale¿ycie wykona³ lub nale¿ycie wykonuje co najmniej trzy us³ugi* obejmuj±ce ca³odobow± ochronê w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 900.000,00 z³ brutto (s³ownie: dziewiêæset tysiêcy z³otych) realizowane przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy uwzglêdni ka¿d± nale¿ycie wykonan± (zakoñczon± w okresie 3 lat przed dniem otwarcia ofert) /wykonywan± (trwaj±c± nadal) us³ugê, pod warunkiem, ¿e us³uga obejmuj±ca ca³odobow± ochronê w budynku u¿yteczno¶ci publicznej** zosta³a zrealizowana do dnia otwarcia ofert na warto¶æ brutto co najmniej 900.000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæset tysiêcy z³otych) i okres jej dotychczasowej realizacji wynosi co najmniej 12 m-cy.
*Poprzez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie sumê ¶wiadczeñ zrealizowanych w ramach jednej umowy.
** Definicja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. 2019 poz. 1065 ze zm.): „budynku u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 5 do SWZ.
2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 4. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
6 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 u Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wa¿nej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej (podstawa: Art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995)
2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej w wysoko¶ci okre¶lonej w pkt 1.2.3 Rozdzia³u IX SWZ wraz z potwierdzeniem op³aconej sk³adki.
3. Wykazu us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wg wzorów FORMULARZ OFERTY – Za³±cznik nr 2 do SWZFormularz oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ) nie podlega uzupe³nieniu.
2. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
2.1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 Pzp- Za³±cznik nr 4/4 A do SWZ. O¶wiadczenie wstêpne nale¿y podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.2.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (§ 13. ust.1 ROZPORZ¡DZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy). Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w o¶wiadczeniu wstêpnym.
2.3. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z w³a¶ciwego rejestru, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w tym postêpowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby umocowane lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
1. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów [art. 118 Pzp].
.5.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
2.5.1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja) zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.
2.5.2. O¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w pkt 2.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2.5.6. W przypadku, o którym mowa w pkt 2.5.3-2.5.4. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (Za³±cznik nr 7 do SWZ) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. , z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 19 400,00 z³ (s³ownie: dziewiêtna¶cie tysiêcy czterysta z³otych)1.1 FORMA WADIUM
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1.1.1 pieni±dzu,
1.1.2. gwarancjach bankowych,
1.1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.1.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencjê ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, ze zm).
1.2. TERMIN I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM
1.2.1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w Rozdziale XIII pkt 2 SWZ i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
1.2.2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP S.A. nr rachunku: 24 1020 3147 0000 8402 0136 4603
Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu lub jego kopii.
1.2.3. Zaleca siê, aby na przelewie umie¶ciæ informacjê: wadium w postêpowaniu na: „Ca³odobowa ochrona fizyczna Osób i mienia Centrum Spotkania Kultur w Lublinie”, znak sprawy: CSK.BAP.260.21.2023.APR.
1.2.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
1.2.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 1.1.2, 1.2.3 i 1.2.4 SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
1.2.6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, stanowi±ce podstawê do ¿±dania wyp³aty nale¿no¶ci. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
1.2.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikaæ jednoznacznie, ¿e zobowi±zanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, wynikaj±ce z dzia³ania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.2.8. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawid³owy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 1.3.2.4. SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
1.2.9. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja) zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten powinien byæ podpisany przez osobê/ osoby uprawnion± (-e) do jego udzielenia, to jest zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego wykonawców (podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
2. O¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w pkt 2.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3. o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (Za³±cznik nr 7 do SWZ) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. , z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umoy zosta³a okreslona w § 12 Za³±cznika nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-07 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w sposób okre¶lony sposób okre¶lony w Rozdziale XII za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/csk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605), zwan± dalej „Pzp”, z zastosowaniem trybu podstawowego bez przeprowadzenia negocjacji napodstawie art. 275 pkt 1 Pzp
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa p³ynu ACD (A)
- Sukcesywne dostawy kaszy jêczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pêczak, kaszy manny, p³atków owsianych i ry¿u do jednostek penitencjarnych okrêgu lubelskiego.
- Wymiana nawierzchni tartanowej w budynku hali lekkoatletycznej w Zespole Szkó³ Elektronicznych w Lublinie przy ulicy Wojciechowskiej 38
- ZZP.260.1.28.2024 - ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i obs³udze (zarz±dzaniu) parkingów administrowanych przez Zamawiaj±cego przez okres 24 miesiêcy wg. zad. 1-2
- Przegl±d techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przegl±dy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pe³nej sprawno¶ci technicznej urz±dzeñ klimatyzacji z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa paliwa do pojazdów s³u¿bowych Stra¿y Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Oczyszczalni ¦cieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Us³uga ochrony fizycznej i ochrony mienia ¶wiadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzib± w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Kompleksowa us³uga ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Pañstwowego Instytutu Badawczego II
- ¦wiadczeniu us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej we Wroc³awiu w budynkach przy ul. S±dowej 2 i Pi³sudskiego 76/78 przez okres 12 m. 01.01.2025 do 31.12.2025
- Sukcesywne ¶wiadczenie w 2025 roku us³ugi ochrony osób i mienia na terenie Parku Kultury w Powsinie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.