Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417506/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011840059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosip@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64f7434d-7308-46c8-800c-380fcafe5d441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f7434d-7308-46c8-800c-380fcafe5d44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256691/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSiP.260.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639848,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych (3 linie dowożenia): Linia 1. Dowożenie od 7 do 1 0 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo, będących mieszkańcami gminy do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69 , oraz do Niepublicznego Przedszkola w Legionowie, ul. Zegrzyńska 81A. Linia 2.Dowożenie od 5 do 9 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do
Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. por. Roberta Petersa i por. Josepha Vigny w Nasielsku przy ul. Ogrodowej 9 i do Niepublicznego Przedszkola „Pod Fiołkami” w Nasielsku, przy ul. Kościelnej 21.
Linia 3. Dowożenie od 10 do 12 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Pułtusku przy ul. Tysiąclecia 12, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15a .
Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1a do SWZ.
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół , w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2024 /2025 , wynikających z kalendarza roku szkolnego 2024 /2025, ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1211 z późn.zm.) oraz do przedszkoli i ośrodków zgodnie z kalendarzem pracy placówek nieferyjnych.
W roku szkolnym 2024 /2025 Zamawiający zakłada dla części I zamówienia : Linia 1 - 186 dni dowożenia; linia 2 - 186 dni dowożenia uczniów do szkoły i 240 dni dowożenia wychowanków do przedszkola; linia 3 - 186 dni dowożenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 499976,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie 2 uczniów niepełnosprawnych będących mieszkańcami gminy do:1) Zespołu Placówek Szkolno-Rewalidacyjno-Wychowawczych w Warszawie przy ul. Bełskiej 5 – 1 uczeń,
2) Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Ruy Barbosy w Warszawie, ul. W. Burdzińskiego 4 – 1 uczeń.
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół , w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2024 /2025 , wynikających z kalendarza roku szkolnego 2024 /2025, ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1211 z późn.zm.) oraz do przedszkoli i ośrodków zgodnie z kalendarzem pracy placówek nieferyjnych.
Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1b do SWZ.
W roku szkolnym 2024/2025 Zamawiający zakłada dla części II zamówienia: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkoły i ośrodka w Warszawie - planowana ilość dni dowożenia maksymalnie 186 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 139872,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483906,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483906,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483906,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-TOM Tomasz Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361695032
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 4
7.3.4) Miejscowość: Nieporęt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483906,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152267,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152267,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152267,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-TOM Tomasz Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361695032
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 4
7.3.4) Miejscowość: Nieporęt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152267,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Serocku w okresie od dnia 1.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.