Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00279298/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00289877/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu profilaktyki uzależnień w województwie mazowieckim wraz z obsługą logistyczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu profilaktyki uzależnień w województwie mazowieckim wraz z obsługą logistyczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c374d8-0d76-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027129/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Organizacja szkoleń specjalistycznych nt profilaktyki uzależnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279298/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS.ZP/PG/351-61/2022 TP/U/S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304240,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i zrealizowanie 2 szkoleń pn. „Komunikacja w rodzinie – metody pracy z rodziną/parą, w której istnieje problem uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 64700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i zrealizowanie 3 szkoleń pn.: „Przeciwdziałanie przemocy w rodziniez problemem alkoholowym” wraz z obsługą logistyczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 95962,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i zrealizowanie 3 szkoleń pn. „Wykorzystanie dialogu motywującego w profilaktyce uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 98778 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i zrealizowanie 2 szkoleń pn. „Profilaktyka używania substancji psychoaktywnych przez dzieci i młodzież jako zadanie szkoły ” wraz z obsługą logistyczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 44800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.3) Ulica: Krasickiego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.3) Ulica: Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETOH Fundacja Rozwoju Profilaktyki, Edukacji i Terapii Problemów Alkoholowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271045922
7.3.3) Ulica: Mszczonowska 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-254
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811841305
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 58
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cienkosz MAŁOPOLSKIE CENTRUM PROFILAKTYKI, MCP, Włóczykij
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.