eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Wykonanie audytu działalności Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. za lata 2022-2023"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie audytu działalności Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. za lata 2022-2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie audytu działalności Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. za lata 2022-2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b602b31b-030e-4c01-aa07-66ee976b5f14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EC/80

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie audytu działalności Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. w latach 2022 – 2023, zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu przetargowym.
1.2 Zamawiający przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż żadna z czynności wykonywanych w ramach audytu nie stanowi czynności rewizji finansowej w rozumieniu ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
2. Założenia i wytyczne do przeprowadzenia audytu
2.1 Audyt winien zostać przeprowadzony mając na uwadze obowiązujące przepisy prawa oraz przyjęte standardy branży audytorskiej.
2.2 Audyt winien obejmować obszary oraz uwzględniać wytyczne zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
2.3 Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach:
1) etap I, obejmujący następujące obszary:
a) usługi outsourcingowe,
b) współpraca spółki z trzecim sektorem (NGO’s, kościoły, związki wyznaniowe, fundacje, stowarzyszenia etc.),
c) współpraca spółki z innymi podmiotami,
d) cyberbezpieczeństwo,
2) etap II, obejmujący inne niże wskazane w pkt 1 obszary zdefiniowane w załączniku nr 2 do wzoru umowy oraz prezentację, o której mowa w pkt. 2.11.
2.4 Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na żądanie Wykonawcy wybranego w ramach postępowania przetargowego wszelką posiadaną dokumentację oraz niezwłocznie udzielić wszelkich niezbędnych wyjaśnień. Dokumentacja może być udostępniana w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00 lub formie elektronicznej.
2.5 Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich istotnych okolicznościach mających wpływ na należyte wykonywanie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności o przeszkodach i utrudnieniach związanych z realizacją usług.
2.6 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wskazówek oraz wytycznych przekazywanych przez Zamawiającego w granicach wynikających z zakresu przedmiotowego umowy.
2.7 Zamawiający wymaga, aby osoba odpowiedzialna za realizację audytu w obszarze cyberbezpieczeństwa posiadała wiedzę i doświadczenie w zakresie tego rodzaju audytów, potwierdzone certyfikatem zgodnym z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
2.8 Wynikiem audytu winny być:
1) raport z etapu I realizacji przedmiotu zamówienia,
2) raport końcowy, obejmujący pełen zakres audytu (etap I i etap II).
2.9 Raporty powinny być przygotowane w podziale na obszary określone w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Dla każdego obszaru raporty powinny zawierać co najmniej wyniki badania i oceny, oraz wnioski i rekomendacje.
2.10 Projekt raportu końcowego, winien zostać przesłany do osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego przed wykonaniem prezentacji, o której mowa w pkt. 2.11.
2.11 Wnioski, oceny i rekomendacje wynikające z raportu końcowego Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo przedstawić pod adresem siedziby Zamawiającego, w formie prezentacji przed Zarządem oraz Radą Nadzorczą Zamawiającego, w terminie wspólnie ustalonym przez Strony nie późniejszym niż termin wykonania II etapu realizacji przedmiotu zamówienia.
2.12 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia lub odniesienia się w raporcie końcowym do wszelkich uwag zgłoszonych przez osoby nadzorujące realizację przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego, Zarząd lub Radę Nadzorczą Zamawiającego, w granicach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia.
2.13 Raporty: z etapu I realizacji przedmiotu zamówienia oraz końcowy, Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać Zamawiającemu w formie plików elektronicznych, podpisanych podpisem kwalifikowanym, przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając to na uwadze, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;(…)”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.