eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły"Dostarczenie, wymiana i konfiguracja przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci dla Urzędu Gminy Michałowice"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostarczenie, wymiana i konfiguracja przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci dla Urzędu Gminy Michałowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b69184c4-263b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostarczenie, wymiana i konfiguracja przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci dla Urzędu Gminy Michałowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b69184c4-263b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup przełączników sieciowych sieci szkieletowej budynku (12 szt. SWITCH)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162950,22

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i konfiguracją przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru sieci w budynku Urzędu Gminy Michałowice.
2. Wykonawca w ramach Przedmiotu umowy:
1) Dostarczy nowe 25 przełączniki sieciowe jednego producenta typu PoE z czego:
a) 15 szt. 48 portowych,
b) 2 szt. 16 portowy,
c) 8 szt. 8 portowe.
2) Producent dostarczonych urządzeń musi znajdować się w kwadracie liderów raportu Gartnera dotyczącym przełączników sieciowych (Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure) przynajmniej od roku 2022 r, a oferowany model nie może być wprowadzony na rynek wcześniej niż w 2019r.
3) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, które nie służyły do celów demonstracyjnych, ani nie były wykorzystywane wcześniej przez innego użytkownika, wolnych od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawnych osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia. Nie mogą pochodzić z wystaw.
4) Wymieni dostarczone urządzenia 48 portowe w miejsce istniejących przełączników z zachowaniem konfiguracji. Wymiana odbędzie się w dzień wolny od pracy Urzędu Gminy w terminie ustalonym z Zamawiającym.
5) Wykona instalację i konfigurację oprogramowania centralnego zarządzania dostarczonymi przełącznikami.
6) Przeprowadzi szkolenie 4 osób Przedstawicieli Zamawiającego z podstawowych czynności możliwych do zastosowania w zamontowanych urządzeniach.
7) Wykonana i udokumentuje pomiar około 500 istniejących połączeń sieciowych pomiędzy serwerownią a gniazdami sieciowymi, wykona dokumentację w formie papierowej i elektronicznej(edytowalnej) zaktualizowanej architektury fizycznej.
8) Zapewni serwis wsparcia powdrożeniowego w języku polskim minimum 30 dni od daty zakończenia prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w „Szczegółowej specyfikacji przedmiotu”, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu spełniającego wszelkie wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa i normach mających zastosowanie do Przedmiotu umowy oraz normy i wymagania techniczno-eksploatacyjne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej; kompletnego i gotowego do pracy – użycia, zgodnie ze swym przeznaczeniem - bez dodatkowych jakichkolwiek zakupów i inwestycji ze strony Zamawiającego.
5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez ich producenta kanału dystrybucji w UE.
5. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami mającymi zastosowanie,
2) zapewnienia odpowiednich zasobów kadrowych oraz zaplecza technicznego i sprzętowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego skierowanych przez niego do obsługi przedmiotu zamówienia, w terminie maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od dnia instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169889,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308425,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169889,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomerania Services Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222126976

7.3.3) Ulica: Koszalińska 22

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169889,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.