Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341781/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie oraz wykonanie wirtualnego spaceru po Milanówku oraz jego atrakcjach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Milanowskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000797990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mckmilanowek.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie oraz wykonanie wirtualnego spaceru po Milanówku oraz jego atrakcjach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92fccfc7-32c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich oraz Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137647,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawa/opracowanie, instalacja i uruchomienie aplikacji/oprogramowania do przeprowadzenia zwiedzania Willi Waleria oraz Milanówka z zastosowaniem technologii wirtualnej rzeczywistości w formie wirtualnych spacerów obejmujących Willę Waleria oraz Milanówek, w języku polskim i angielskim, w projekcie należy wykorzystać cyfrową darmową mapę, na którą należy nanieść ikonki reprezentujące poszczególne POI ( POI – Point of Interest – punkt warty uwagi – np. obiekt historyczny, kulturalny, atrakcja turystyczna, panorama, wirtualny spacer, obiekt multimedialny, a kliknięcie w jedną z ikonek ma włączać konkretne informacje o POI zawierających co najmniej 35 panoram 360° - Willi Waleria oraz 35 panoram 360° - Milanów (zamówienie podstawowe) wraz z dostawą sprzętu dedykowanego dla aplikacji w postaci gogli VR oraz urządzeń dla niedosłyszących (prawo opcji)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155047,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Filip Pelc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Błażej Krajczewski Modulor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242712534
7.3.3) Ulica: Łuczywo 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-30INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 8
- Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Lazurowej.
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rocznym abonamentem na aplikację QDeklaracje oraz rocznym abonamentem na moduł eIK
- Dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach realizacji grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i usług wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych z umieszczeniem logotypów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
- Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu Część I - POMOCE DYDAKTYCZNE
- Usługa serwis. oprogramowania INFOMEDICA i AMMS firmy Asseco Poland S.A. oraz infrastruktury informat. Wojew. Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.