eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 10/3 w Zawierciu)".



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 10/3 w Zawierciu)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +484941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 10/3 w Zawierciu)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5404e1a7-dc70-420d-ab13-70de1a9580cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont mieszkania dla repatriantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.29.2024.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 10/3 w Zawierciu)”.

1. Stan istniejący:
Lokal mieszkalny, poddany remontowi usytuowany jest na piętrze.
W mieszkaniu są popękane ściany (widoczne ślady po zalaniu) , porozrywane gniazda
elektryczne, zniszczone i skorodowane instalacje wodociągowe i kanalizacji
sanitarnej. Na podłogach ułożone są wykładziny PCV na podkładzie z płyt
pilśniowych oraz desek drewnianych. Stan techniczny podłóg oceniono jako zły i przewidziano wymianę. Stolarka okienna w mieszkaniu jest w stanie dobrym nie wymaga wymiany. Parapety wewnętrzne betonowe są popękane.
Lokal mieszkalny znajduje się w budynku wielorodzinnym trzy kondygnacyjny, w części podpiwniczonym z dachem płaskim. W roku 2015 została przeprowadzona termomodernizacja budynku wraz z wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach. Projektowane dane techniczne lokalu mieszkalnego:
Powierzchnia użytkowa 54,0 m2 Kubatura: 150,6 m3 Wysokość kondygnacji: 2,90 m Ilość pomieszczeń (2 pokoje, łazienka, kuchnia, wiatrołap,) 5

2. Stan projektowany:
Zakres zamówienia obejmuje remont całego mieszkania w skład którego wchodzą: kuchnia, łazienka, dwa pokoje mieszkalne, oraz wiatrołap.
W lokalu zaprojektowano łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, kabiną prysznicową z brodzikiem, umywalką z szafką, ustępem, Zaprojektowano dwa pokoje mieszkalne oraz kuchnię. Pomieszczenie kuchenne wyposażone dwukomorowy zlewozmywak z płytą ociekową oraz szafką pod zlewozmywak. Rozkład pomieszczeń oraz ich funkcja i przeznaczenie w wyniku remontu nie uległy zmianie.
W celu zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną w lokalu zaprojektowano obniżenie sufitów. W lokalu zaprojektowano centralne ogrzewanie z wykorzystaniem do przygotowania C.W.U. za pomocą kotła gazowego dwufunkcyjnego o mocy 24 kW oraz 4 szt. kaloryferów. Z uwagi na ogr. ilość znaków, szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

5. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.

6. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
7. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej, STWiORB lub innych dokumentach zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach zamówienia mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 834), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t. j Dz. U. z 2021 r., poz. nr 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
11. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową. Z uwagi na ogr, ilość znaków, ciąg dalszy w sekcji IX Pozostałe informacje. 12. W terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo-finansowego.
Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych robót wchodzących w skład zadania. Z harmonogramu winny wynikać w szczególności: kolejność wykonywana robót budowlanych, założony termin ich wykonania, zakres robót zlecony Podwykonawcom i ich wartość, potrzebne środki na poszczególne miesiące realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi przed zawarciem umowy kosztorys ofertowy na całość zadania z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych tj. stawki robocizny, kosztów pośrednich i zysku wraz z zestawieniem RMS.

13. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowo-kosztorysowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania (poza robotami ujawnionymi w trakcie ich wykonywania, nieobjętymi zamówieniem podstawowym lub robotami zamiennymi), a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca w cenie wykonania robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SWZ.

14. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - § 13.

15. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

16. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

17. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t. j. prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Szczegóły w SWZ,z uwagi na ogr. ilość znaków.

18.Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Stary Rynek 10 w
Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim. Do mieszkania zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian.
Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną
przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 39/56

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.