eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówWybór realizatora usługi- terapeuta - osób stosujących przemoc, doświadczających przemocy, uzależnionych i współuzależnionych poprzez indywidualne wsparcie terapeutyczne, mediacje, grupa wsparcia



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór realizatora usługi- terapeuta - osób stosujących przemoc, doświadczających przemocy, uzależnionych i współuzależnionych poprzez indywidualne wsparcie terapeutyczne, mediacje, grupa wsparcia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005956944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3845194

1.5.8.) Numer faksu: 71 383 2688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopswolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.wolow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór realizatora usługi- terapeuta - osób stosujących przemoc, doświadczających przemocy, uzależnionych i współuzależnionych poprzez indywidualne wsparcie terapeutyczne, mediacje, grupa wsparcia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64a1b8b-eb00-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPOWD2014-2020 pn Aktywizacja społeczna, zdrowotna i zawodowa w Gminie Wołów.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206379/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.261.7.2022.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. wsparcie terapeuty – indywidualne terapie dla 15 osób współuzależnionych 1 godzina miesięcznie na jednego uczestnika
2. grupa wsparcia, mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych- 6 godzin miesięcznie
3. wsparcie terapeuty- indywidualne terapie dla 30 osób doświadczających przemocy- 1godz. na 1 uczestnika miesięcznie
4. grupa wsparcia, mediacje dla osób stosujących i doświadczających przemocy- 8 godz. miesięcznie.

Krótki opis przedmiotu zamówienia: udzielenie wsparcia osobom uzależnionym, redukowanie zachowań podtrzymujących dezadaptacyjny model funkcjonowania rodziny, prowadzenie działań nakierowanych na pojednanie, naprawę stosunków, relacji rodzinnych diagnoza problemów, psychoedukacja, przepracowanie trudnych emocji, odkrywanie indywidualnych zasobów i potencjałów pozwalających zwalczać trudna sytuację indywidualnie lub grupowo w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w formie stacjonarnej i/lub mobilnej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika) w zależności od potrzeb uczestników. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
Okres świadczenia usługi: od dnia podpisania umowy do 30.06.2023r.
Zamawiający planuje w ramach realizacji w/w zadania zatrudnienie 2 specjalistów do prowadzenia zajęć.
2. Miejsce świadczenie usługi: Wołów, ul. Trzebnicka 6, Wołów, pl. Szkolny 2 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Liczba godzin świadczenia usług wynosi: :
1) w 2022 roku:
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 150 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 60 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 300 godzin
- grupa wsparcia, mediacje dla osób stosujących i doświadczających przemocy- 128 godzin

2) w 2023 roku :
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 90 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 36 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 180 godzin
- grupa wsparcia, mediacje dla osób stosujących i doświadczających przemocy- 48 godzin
Maksymalna liczba godzin wynosi 944.

3) Świadczenie usług odbywać się będzie w zakresie regulowanym potrzebami uczestników zajęć oraz harmonogramem pracy placówki, dlatego ilość godzin świadczenia usług w danym miesiącu może zostać zwiększona lub zmniejszona.
4) Szczegółowy harmonogram zajęć na pierwszy miesiąc świadczenia usługi doprecyzowujący dni oraz godziny prowadzenia zajęć, zostanie ustalony wspólnie z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogramy na kolejne miesiące, Wykonawca winien ustalić i przedłożyć Zamawiającemu nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin usługi max o 20%. W takim przypadku wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Wykonawcy nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112336,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU KASTOR Katarzyna Targaszewska- Orgoń

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Piatek, Jagoda Juskowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020412514

7.3.3) Ulica: pl. Kościuszki 23/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-026

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie ma

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.