eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorajModernizacja budynku Zespołu Szkół w Goraju



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Goraju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bednarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Goraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6858002

1.5.8.) Numer faksu: 84 6858118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goraj.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ef20e40-2edb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Goraju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef20e40-2edb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069570/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Goraju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Goraju.
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
A) Segment A - budynek dydaktyczny Zespołu Szkół w Goraju - I etap
1) roboty ogólnobudowlane:
- modernizacja kotłowni,
- modernizacja wybranych pomieszczeń dydaktycznych i biurowych
- modernizacja sali wielofunkcyjnej,
2) roboty elektryczne:
- demontaże,
- obwody WLZ do RG1 i RG2, R0, R1, RK, montaż rozdzielnic RG1 i RG2, R0, R1, RK, ZL-2+W.p.poż.,
- instalacja elektryczna - oświetleniowa,
- instalacja elektryczna - gniazdowa,
- instalacja nagłośnienia - sala wielofunkcyjna,
- system oddymiania,
- pomiary i próby pomontażowe instalacji elektrycznych wewnętrznych,
- prace budowlane wykończeniowe;
3) roboty branży sanitarnej:
- instalacja wody zimnej i ciepłej,
- instalacja hydrantowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- technologia kotłowni;
B) Segment B - budynek dydaktyczny Zespołu Szkół w Goraju
1) roboty ogólnobudowlane:
- modernizacja sanitariatów - parter,
- modernizacja sanitariatów - 1 piętro,
- modernizacja sanitariatów - 2 piętro,
- modernizacja pomieszczeń dydaktycznych;
2) roboty elektryczne:
- instalacja elektryczna - parter
- instalacja elektryczna - 1 piętro
- instalacja elektryczna - 2 piętro
3) roboty branży sanitarnej
- zewnętrzny odcinek kanalizacji sanitarnej,
- instalacja wody zimnej i ciepłej,
- instalacja hydrantowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej;
C) Segment C - sala gimnastyczna Zespołu Szkół w Goraju
1) roboty ogólnobudowlane:
- modernizacja sali gimnastycznej,
- modernizacja dachu,
- modernizacja elewacji
2) roboty elektryczne:
- instalacja odgromowa,
- pomiary i próby pomontażowe
Uwaga!!!
Z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia wykonywany będzie zasadniczo w trakcie roku szkolnego (nauki szkolnej), Wykonawca ma obowiązek organizacji prac w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo znajdujących się na terenie realizowanej inwestycji uczniów i pracowników zespołu szkół.
Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji oraz centralnego ogrzewania (w okresie grzewczym) powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu (Dyrektorem Zespołu Szkół). Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalania kolejności wykonywanych prac z Dyrektorem Zespołu Szkół.
3. Szczegółowy zakres prac (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w:
1) Załączniku nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa (Segment A - budynek dydaktyczny Zespołu Szkół w Goraju - I etap) w skład którego wchodzą:
a) Projekt architektoniczno-budowlany - wyciąg z opisu technicznego dla realizacji I etapu projektowanego dla Segmentu A
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót;
2) Załączniku nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa (Segment B - budynek dydaktyczny Zespołu Szkół w Goraju) w skład którego wchodzą:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany,
c) Projekt techniczny,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) przedmiary robót;
3) Załączniku nr 1c do SWZ - Dokumentacja projektowa (Segment C - sala gimnastyczna Zespołu Szkół w Goraju) w skład którego wchodzą:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany,
c) Projekt techniczny,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) przedmiary robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4595104,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RETEX” Zbigniew Jarosławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9221007695

7.3.4) Miejscowość: Czarnystok

7.3.5) Kod pocztowy: 22-463

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne i sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.