Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531788/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f92f878-8c99-455f-a1c3-508880953105
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=727580433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72758043
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczących czynności złożenia oferty, które zostały określone w ust. 2 poniżej, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Systemu (Portal e-Usług SMARTPZP) dostępnego pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72758043
lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl.
2. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – za pośrednictwem Formularza oferty dostępnego na: https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72758043
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
6. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c
powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu
można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://34wog.wp.mil.pl/pozostae-2017-01-16-v/ochrona-danych-osobowych-2018-10-01-f/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/64/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 1: dostawa artykułów promocyjnych dla CWCR OZ w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 2: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jaśle;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 3: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jarosławiu;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1C do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 4: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Nisku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dotyczy części nr 4;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 4 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1D do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 5: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dotyczy części nr 5;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 5 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1E do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 6: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Sanoku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1F do SWZ – dotyczy części nr 6;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 6 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1F do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy, f) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835).
- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ust. 3 stosuje się.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika
i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Szczegółowe warunki zmiany Umowy określone są w § 8 Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72758043
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych.
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej, Nr postępowania ZK-DZP.262.95.2024
- Wykonanie materiałów promocyjnych dla Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.