Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=727580431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f92f878-8c99-455f-a1c3-508880953105
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/64/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72743,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 1: dostawa artykułów promocyjnych dla CWCR OZ w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8881,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 2: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jaśle;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 14629,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 3: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jarosławiu;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1C do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 11168,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 4: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Nisku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dotyczy części nr 4;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 4 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1D do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 10962,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 5: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dotyczy części nr 5;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 5 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1E do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 12764,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 6: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Sanoku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1F do SWZ – dotyczy części nr 6;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 6 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1F do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 14336,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10842,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13012,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10842,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.3) Ulica: Igołomska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10842,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17884,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23861,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17896,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17896,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13565,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19654,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13565,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13565,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13276,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15686,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13294,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13294,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15697,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18288,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15697,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15697,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17425,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29421,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17425,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17425,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych.
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej, Nr postępowania ZK-DZP.262.95.2024
- Wykonanie materiałów promocyjnych dla Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.