eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72758043

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów promocyjnych (zamówienie z podziałem na 6 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f92f878-8c99-455f-a1c3-508880953105

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/64/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72743,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 1: dostawa artykułów promocyjnych dla CWCR OZ w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 8881,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 2: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jaśle;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 14629,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 3: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Jarosławiu;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1C do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 11168,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 4: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Nisku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dotyczy części nr 4;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 4 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1D do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 10962,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 5: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Rzeszowie;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dotyczy części nr 5;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 5 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1E do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 12764,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) następujących części:
1) część nr 6: dostawa artykułów promocyjnych dla WCR w Sanoku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1F do SWZ – dotyczy części nr 6;
- załącznik ten stanowi również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 6 stanowiące załącznik nr 5 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1F do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
5. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
6. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku artykułów promocyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę asortymentu, zastrzegając, iż całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie, wskazanym przez Wykonawcę w treści oferty (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 2 SWZ)
9. Integralną częścią OPZ stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
10. Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) dostarczy, rozładuje i wniesie artykuły promocyjne na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem:
1) Magazyn Sekcji Wychowawczej – ul. Lwowska 4, 35-301 Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 14336,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10842,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13012,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10842,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.3) Ulica: Igołomska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10842,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17884,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23861,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17896,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17896,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13565,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19654,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13565,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13565,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13276,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15686,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13294,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13294,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15697,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18288,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15697,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15697,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17425,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29421,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17425,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Reklamy "AD" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17425,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.