Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384083/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2c47875-33a9-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c47875-33a9-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. B. Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji są prace konserwatorskie oraz remontowo-naprawcze elewacji budynku przy ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1123 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 15.04.1964 – obecny numer rejestru: L-362/a z dnia 17.12.2009r.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmował w szczególności:
- remont i renowacja elewacji frontowej (oczyszczenie, wzmocnienie podłoża ceglanego, uzupełnienie ubytków, scalenie, malowanie elewacji oraz cokołu) wraz detalami architektonicznymi (cokół, gzyms, sztukateria),
- wymianę parapetów,
- renowacje drzwi wejściowych i okładzin schodów,
- ukrycie przewodów w bruzdach.
Przed podjęciem w/w prac należy, po uprzednim uzyskaniu pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków przeprowadzić badania konserwatorskie w celu określenia składu ilościowego i jakościowego wypraw jako podstawy do przeprowadzenia rekonstrukcji oraz koloru elewacji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- Przedmiar,
- Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- Pozwolenie na budowę.
Wykonawca, przy realizacji zadania bezwzględnie musi wykonać zakres prac konserwatorskich i robót budowlanych oraz spełnić warunki obowiązujące do realizacji zadania, określone w: Decyzji LWKZ nr ZN-G.5142.1.2024 z dnia 17.01.2024r.:
1. Remont elewacji frontowej w zakresie oczyszczenia lica wybrana metodą, wzmocnienia struktury cegieł, usuniecie odspojonych tynków i wtórnych wypraw cementowych oraz ich odtworzenie zgodnie z rozwiązaniem oryginalnym – przed podjęciem prac należy usunąć wszystkie wtórne elementy elewacji: uchwyty, anteny itd.; uwaga: przed podjęciem prac należy przeprowadzić badania konserwatorskie w celu określenia składu ilościowego i jakościowego wypraw jako podstawy do przeprowadzenia rekonstrukcji oraz koloru elewacji.
2. Naprawa detalu architektonicznego z uzupełnieniem ubytków oraz rekonstrukcją zniszczonych elementów – prace należy prowadzić na podstawie wniosków wynikających z badań konserwatorskich, uwaga przed przystąpieniem do prac należy wykonać szablon detalu;
3. Malowanie elewacji i cokołu farbami krzemianowymi w kolorze wynikającym z badań konserwatorskich – kolor należy ustalić na podstawie badań konserwatorskich, uwaga na badania konserwatorskie należy uzyskać pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków.
4. Wymiana istniejących parapetów okiennych na nowe z blachy powlekanej.
5. Odnowienie i malowanie skrzynek elektrycznych oraz pozostałych oczadzeń towarzyszących – kolorystykę należy uzgodnić z organem konserwatorskim.
• zgodnie z § 12 ust, 1 pkt 3, § 13 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r., poz. 81) wprowadza się obowiązek kierowania pracami przez osobę spełniającą wymagania określone w art. 37a ust. 1, 2 i art. 37c ust. 1,2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
• zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 4, § 13 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021r., poz. 81) wprowadza się obowiązek polegający na przekazaniu wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia prac, a w toku prac na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby o której mowa w pkt 3: a) imienia, nazwiska i adresu osoby; b) dokumentów potwierdzających posiadanie przez tę osobę wymagań określonych w art. 37a ust 1 pkt 1-2; c) i art. 37c oświadczenia osoby, o której mowa w pkt 3, o przyjęciu obowiązku kierowania pracami i robotami;
• zgodnie z § 12 ust. 2 pkt 1, 13 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021r., poz. 81) wprowadza się obowiązek zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych pozwoleniu prac i robót budowlanych;
• zgodnie z § 12 ust. 2 pkt 3, 13, ust. 2 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021r., poz. 81) wprowadza się obowiązek niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu robót i prac;
• zgodnie z § 12 ust. 2 pkt 4, 13 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021r., poz. 81) wprowadza się obowiązek dokonania odbioru końcowego badań, robót i prac przez wojewódzkiego konserwatora zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marko – Asik Marek Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368495396
7.3.4) Miejscowość: Przyłęg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.