Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TP39_Przebudowa i remont wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Struga, Kleczkowska, Zegadłowicza i Kraszewskiego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP39_Przebudowa i remont wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Struga, Kleczkowska, Zegadłowicza i Kraszewskiego we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d835b4a-2ee8-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 58_Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Struga, Zegadłowicza, Kraszewskiego i Kleczkowskiej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/39/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę i remont wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic: Struga, Kleczkowska, Zegadłowicza, i Kraszewskiego, obejmujące m.in.: budowę dróg wewnętrznych, budowę placów manewrowych, budowę placów zabaw, boiska i innych terenów służących do rekreacji i integracji mieszkańców budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, elementów komunikacji pieszej na terenie przebudowywanego podwórza, wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, oświetlenia, zagospodarowania terenów zielonych, nasadzenia zieleni wraz z 3 letnią pielęgnacją zieleni po zakończonej realizacji, we Wrocławiu, na części działek nr 14/56, 14/57, 14/52, 14/44, AM 4, obręb: 0051 Kleczków.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIOR), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ, w tym:
1) Przedmiar branży budowlanej,
2) Przedmiar branży sanitarnej,
3) Przedmiar branży elektrycznej,
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży drogowej,
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży zieleni,
6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży budowlanej,
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży elektrycznej,
8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych elementów małej architektury oraz pozostałych elementów zagospodarowania terenu,
9) Decyzja pozwolenia na budowę nr 2137/2023 z dnia 25.10.2023 r. wraz z zaświadczeniem o ostateczności;
10) Projekt zagospodarowania terenu,
11) Projekt budowlany,
12) Projekt wykonawczy,
13) Informacja BIOZ,
14) Projekt zieleni,
15) Projekt drogowy,
16) Projekt stałej organizacji ruchu,
17) Wytyczne w zakresie trzyletniej pielęgnacji roślin po posadzeniu,
18) Warunki i Uzgodnienia gestorów sieci:
- uzgodnienie Orange,
- warunki przyłączenia do sieci Tauron,
- warunki zabezpieczenia sieci Netia,
- warunki zabezpieczenia sieci Fortum.
19) Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew z dnia 7.06.2023r.
20) Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew z dnia 15.11.2023r .
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót:
1) Roboty branży budowlanej:
a) remont istniejących nawierzchni
b) budowę oświetlenia terenu
c) budowę placów zabaw, boiska i innych terenów służących do rekreacji i integracji mieszkańców,
d) budowę ciągów komunikacji pieszej oraz pieszo-jezdnej,
e) montaż obiektów małej architektury,
f) odwodnienie terenu
2) Zieleń:
a) nasadzenia,
b) rekultywacja terenów zielonych;
c) trzyletnią pielęgnację zieleni w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w § 2 ust 1 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w latach 2026-2028;
d) nadzór dendrologiczny w trakcie trwania robót budowlanych;
e) nadzór przyrodniczy np. ornitologa, chiropterologa, jeżeli będzie niezbędny zgodnie
z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt.
Zakres zamówienia związany z pielęgnacją zieleni - 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3724797,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4859648,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3724797,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880200048
7.3.3) Ulica: ul. Odrodzenia 3/2,
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 56-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3724797,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.