eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneDostawa mebli, urządzeń, wyposażenia i elementów wystroju wnętrz do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, urządzeń, wyposażenia i elementów wystroju wnętrz do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W WÓLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432291193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751-01-84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpwolka@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gbpwolka.naszabiblioteka.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-180c6d2c-377a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, urządzeń, wyposażenia i elementów wystroju wnętrz do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-180c6d2c-377a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup materiałów, urządzeń i wyposażenia dla zadania pn. Nowy budynek Biblioteki w Łuszczowie – dostępna przestrzeń dla ludzi i książek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290978,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - dostawa mebli, urządzeń, wyposażenia i elementów wystroju wnętrz wraz z montażem do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie.
Podstawowe elementy dostawy:
- stół mobilny - 10 sztuk,
- krzesło na 4 nogach - 20 sztuk,
- krzesło na 4 nogach z nakładką tapicerowaną - 80 sztuk,
- stolik okolicznościowy wysoki - 1 sztuka,
- stolik okolicznościowy niski - 1 sztuka,
- fotel z wysokim oparciem - 3 sztuki,
- sofa - 2 sztuki
- stolik okolicznościowy - 1 sztuka,
- stolik okolicznościowy (mały) - 1 sztuka,
- fotel obrotowy - 2 sztuki,
- szafka ma wymiar 1800 x 536 x 720 mm - 1 sztuka
- rama lakierowana na wymiar 800 x 60 x 2700mm- 1 sztuka,
- rama lakierowana na wymiar 1200 x 60 x 2700mm- 1 sztuka,
- system wystawienniczy (do obrazów) - 1 sztuka,
- lustro 400 x 1500 mm - 2 sztuki,
- lustro 650 x 1500 mm - 1 sztuka,
- dywan okrągły 1600 mm (średnica) - 1 sztuka,
- dywan okrągły 2400 mm (średnica) - 1 sztuka,
- dywan prostokątny 1300 x 1900 mm - 1 sztuka,
- tapeta na ścianę do wypełnienia ram „góry”- 1 sztuka,
- tapeta na ścianę 2600 x 3500 mm „pismo odręczne” - 1 sztuka,
- tapeta na ścianę 2830 x 2800 mm „sowa” - 1 sztuka,
- regał Domek na wymiar 700 x 268 x 1860 mm - 1 sztuka,
- regał Domek na wymiar 700 x 268 x 1510 mm- 2 sztuki
- regał Domek na wymiar 2368/700 x 350/268 x 1162 mm - 1 sztuka,
- siedzisko Domek na wymiar 1000 x 500 x 1890 mm - 1 sztuka,
- regał wysoki na wymiar 700 x 228 x 1860 mm - 4 sztuki,
- regał niski dwustronny na wymiar 700 x 578 x 919 mm - 4 sztuki,
- BOX - element dodatkowy do regałów - 10 sztuk,
- regał wysoki na wymiar 700 x 228 x 2563 mm - 9 sztuk,
- regał wysoki dwustronny na wymiar 800 x 578 x 1860 mm - 6 sztuk,
- szafka na wymiar 800 x 578 x 1860 mm - 3 sztuki,
- biurko - 1 sztuka,
- lada - 1 sztuka,
- lamele ścienne 4630 x 3585 mm- 1 sztuka,
- pufa „sako” - 2 sztuki,
- Szafa ubraniowa - 1 sztuka,
- Szafa na dokumenty aktowa - 2 sztuki,
- Wieszak stojący na ubrania - 2 sztuki,
- Wieszak szatniowy na ubrania - 2 sztuki,
- Dozownik do mydła w płynie 0,5 l - 5 sztuk,
- Metalowy pojemnik na ręczniki papierowe - 4 sztuki,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39155000-3 - Meble biblioteczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

4.5.5.) Wartość części: 203061,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - dostawa rolet okiennych wewnętrznych wraz z montażem do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie.
Podstawowe elementy dostawy:
- rolety tekstylne na wałku ukrytym w kasecie aluminiowej, montowane bezpośrednio do skrzydła okiennego - 41 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 14552,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia zamówienia - dostawa mebli i urządzeń zaplecza kuchennego do nowego budynku Biblioteki w Łuszczowie wraz z montażem, zainstalowaniem, pierwszym uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktarzu stanowiskowego dla personelu w zakresie użytkowania sprzętu.
Podstawowe elementy dostawy:
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem 2 -kom i półką dolną - 1szt.,
- bateria gastronomiczna, stojąca z wylewką i prysznicem - 1 szt.,
- zmywarka do naczyń moc minimum 6,2 kW, zasilanie 400V - 1szt.,
- podstawa pod zmywarkę - 1 szt.,
- stół wyładowczy z półką dolną, stal nierdzewna - 1szt.,
- szafa przelotowa drzwi, stal nierdzewna - 1 szt.,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem 2-kom - 1szt.,
- bateria stojąca zlewozmywakowa - 1 szt.,
- szafka wisząca ze stali nierdzewnej, drzwi suwane - 2 szt.,
- stół ze stali nierdzewnej z szafką z drzwiami suwanymi - 1 szt.,
- piec konwekcyjno-parowy moc min. 7,75 kW, zasilanie 400 V - 1 szt.,
- podstawa pod piec stal nierdzewna, - 1 szt.,
- stół ze stali nierdzewnej, bez dna, na przechowywanie butli gazowych 11 kg, - 1 szt.,
- kuchnia gazowa 4 palnikowa na podstawie otwartej z półką dolną, profesjonalne palniki 2 koronowe, moc minimum 20,5 kW - 1 szt.,
- stół roboczy ze stali nierdzewnej, centralny, z 2 półkami pod blatem - 1 szt.,
- okap przyścienny z oświetleniem i łapaczami tłuszczu (bez wentylatora) - 1 szt.,
- stół ze stali nierdzewnej z basenem 1-kom. - 1szt.,
- profesjonalna bateria gastronomiczna, stojąca z wylewką i prysznicem - 1 szt.,
- regał ociekowy ze stali nierdzewnej, półki perforowane - 1 szt.,
- szafa chłodnicza jednodrzwiowa, pojemność minimum 620 litrów, zasilanie 230 V - 1 szt.,
- szafa mroźnicza jednodrzwiowa, pojemność minimum 620 litrów, zasilanie 230 V - 1 szt.,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem 1-kom. i półką dolną - 1 szt.,
- bateria stojąca zlewozmywakowa - 1szt.,
- szafka wisząca ze stali nierdzewnej, drzwi suwane wymiar - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 73364,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177105,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672629,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177105,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martin Marcin Nieradka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792072432

7.3.3) Ulica: Rybaki 40a/2

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177105,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12103,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159341,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Styl Bogumiła Czyrka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122022420

7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 3b

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-148

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91029,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260201,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91029,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91029,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.