eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ockDostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczna Gmina Ma³y P³ock"



Og³oszenie z dnia 2024-08-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Ma³y P³ock”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862791312

1.5.8.) Numer faksu: 862791250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Ma³y P³ock”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8b6c65e-6ba4-49e7-97c6-c5200472e009

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00463895

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Ma³y P³ock”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
1) w sprawach merytorycznych – Przemys³aw Weso³owski – pwesolowski@malyplock.pl,
2) w sprawach proceduralnych – Rados³aw Borawski – rborawski@malyplock.pl.
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego,
opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
6. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci
elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym
pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji
„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog±
elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie
powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje
w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale X Specyfikacji
Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
 Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
 Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem:
1) Serwer aplikacyjny z oprogramowaniem (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 szt.
2) Serwer do logów (monitoringu), (dostawa, instalacja i konfiguracja) - 2 szt.
3) Serwer do przechowywania danych Typ 1 (NAS – dostawa, instalacja i konfiguracja) – 1 szt.
4) Serwer do przechowywania danych Typ 2 (NAS – dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 szt.
5) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 2 kpl.
6) Prze³±cznik sieciowy – Typ 1 (dostawa instalacja i konfiguracja) – 2 szt.
7) Prze³±cznik sieciowy – Typ 2 (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 1 szt.
8) Zasilacz awaryjny UPS – Typ1 (dostawa i instalacja) – 1 szt.
9) Zasilacz awaryjny UPS – TYP 2 (dostawa i instalacja) – 1 szt.
10) Oprogramowanie do monitorowania logów – 2 kpl.
11) Oprogramowanie do monitorowanie infrastruktury IT – 1 kpl.
12) UTM wraz z subskrybcjami (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 kpl.
13) Dysk zewnêtrzny – 3 szt.
- Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
- Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp oferowane ¶wiadczenie nie musi byæ zgodne z wymaganymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których odnosi siê opis przedmiotu zamówienia, ale wykonawca jest zobowi±zany udowodniæ w ofercie, poprzez do³±czenie do oferty stosownych ¶rodków przedmiotowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
- Gdy opis przedmiotu zamówienia zosta³ skonstruowany poprzez okre¶lenie wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp wówczas, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca mo¿e powo³aæ siê na zgodno¶æ oferowanych ¶wiadczeñ ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami i systemami referencji technicznych, je¿eli dotycz± one wymagañ w zakresie wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez zamawiaj±cego, pod warunkiem ¿e wykonawca udowodni w ofercie, ¿e obiekt budowlany, dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez zamawiaj±cego.

2. Koszty transportu urz±dzeñ, oprogramowania wchodz±cych w sk³ad przedmiotu zamówienia do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca.
3. Miejsce dostawy – Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w za³±czniku Nr 4 do SWZ. Dane techniczne wymienione w przedmiotowym za³±czniku stanowi± minimalne wymagania, jakie musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
5. Odbiór urz±dzeñ i oprogramowania wchodz±cych w sk³ad przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protoko³em odbioru, który stanowi³ bêdzie podstawê do wystawienia faktury przez Wykonawcê.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w za³±czniku nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

31214100-0 - Prze³±czniki

31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30232000-4 - Sprzêt peryferyjny

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)

72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania

48620000-0 - Systemy operacyjne

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarz±dzania urz±dzeniami

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednio wagi punktowe:

Cena - waga 100 pkt.

C = [Najni¿sza cena oferty /Cena oferty badanej] x 100.

Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione Specyfikacji Warunków Zamówienia warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
P= C
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Cena”.

Ocena bêdzie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja obliczona ze wzorów zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku wg poni¿szych zasad:
a) je¶li po cyfrze zaokr±glanej znajduje siê 0,1,2,3, albo 4 to zaokr±glamy w dó³.
b) je¶li po cyfrze zaokr±glanej znajduje siê 5,6,7,8 albo 9 to zaokr±glamy w górê.

Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Najwy¿sza liczba punktów uzyskanych w kryterium ceny wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¶li wyka¿e, ¿e:
 w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej dwa zamówienia, które polega³y na dostawie i wdro¿eniu systemów informatycznych w szczególno¶ci sprzêtu serwerowo-backupowego, urz±dzeñ bezpieczeñstwa sieciowego, prze³±czników sieciowych o warto¶ci co najmniej 200 tys. z³ brutto ka¿de, w tym jedno zamówienie obejmowa³o równie¿ wyposa¿enie techniczne serwerowni.
Zamawiaj±cy przez „zamówienie” rozumie jedn±, pisemn± umowê odp³atn± – a nie sumê pojedynczych ustnych b±d¼ pisemnych zleceñ realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.

W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).

 dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymaganiami ISO 9001 potwierdzony certyfikatem w zakresie ¶wiadczenia us³ug serwisowych,

 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika projektu, która:
• posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w bran¿y informatycznej, w podmiotach realizuj±cych projekty informatyczne,
• w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert bra³ udzia³, jako kierownik projektu, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakoñczonych do dnia sk³adania ofert, polegaj±cych na budowie systemów informatycznych o warto¶ci co najmniej 200 tys. z³ brutto.
• wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
• umiejêtno¶ci zwinnego zarz±dzania projektem potwierdzone aktualnym certyfikatem AgilePM® Practitioner lub Project Management Professional (PMP) lub równowa¿nym;
• wiedzê z zakresu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji potwierdzon± certyfikatem Administrator Bezpieczeñstwa Informacji lub Audytor Wiod±cy Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub równowa¿nym;
• certyfikat dotycz±cy bezpieczeñstwa wydany przez producenta zaoferowanego rozwi±zania;

 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê architekta systemów informacyjnych, która:
• posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w bran¿y informatycznej, w podmiotach realizuj±cych projekty informatyczne,
• w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert bra³ udzia³, jako architekt systemu informatycznego, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakoñczonym do dnia sk³adania ofert, którego przedmiotem by³o zaprojektowanie, wykonanie i wdro¿enie systemu informatycznego, w ramach którego zintegrowane zosta³y wewnêtrzne (eksploatowane przez zamawiaj±cego) i/lub zewnêtrzne (eksploatowane przez inne podmioty) systemy informatyczne, o warto¶ci projektu co najmniej 200 tys. z³ brutto.
• wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem Solution Architect wydanym przez jednego z leaderów w raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Backup and Recovery Software Solutions lub równowa¿ny;

 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê architekta in¿yniera sieci, która:
• posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w bran¿y informatycznej, w podmiotach realizuj±cych projekty informatyczne,
• w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert bra³ udzia³ jako in¿ynier lub wdro¿eniowiec, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakoñczonych do dnia sk³adania ofert, których przedmiotem by³o zaprojektowanie, wykonanie i wdro¿enie systemu sieci LAN o warto¶ci co najmniej 100 tys. z³ brutto.
• wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem dotycz±cego zaawansowanego routingu i switchingu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów bêd±cego raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure lub równowa¿nym;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem Security na poziomie co najmniej Associate wydanym przez jednego z vendorów w raporcie 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Network Firewalls lub równowa¿nym;

 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê in¿yniera ds. sprzêtu serwerowego, która:
• posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w bran¿y informatycznej, w podmiotach realizuj±cych projekty informatyczne,
• w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert bra³ udzia³ jako in¿ynier lub wdro¿eniowiec, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakoñczonych do dnia sk³adania ofert, których przedmiotem by³o zaprojektowanie, wykonanie i wdro¿enie sprzêtu serwerowego, macierzy, sieci LAN oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa sieciowego o warto¶ci co najmniej 200 tys. z³ brutto.
• wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem systemów serwerowych wydanym przez jednego z producentów serwerów;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem pamiêci masowych na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów bêd±cego w raporcie 2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Primary Storage lub równowa¿nym;
• umiejêtno¶ci potwierdzone aktualnym certyfikatem dotycz±cym backupu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów bêd±cego w raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Backup and Recovery Software Solutions lub równowa¿nym;

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia w/w funkcji przez jedn± osobê .
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ww. osób w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnieñ oraz do¶wiadczenia nie gorszego ni¿ osoby wskazane na etapie sk³adania ofert oraz zachowania ci±g³o¶ci w prowadzeniu prac na ka¿dym etapie realizacji umowy.
Personel, podany przez Wykonawcê w ofercie nie wyczerpuje wymagañ dla rzetelnego wype³nienia zobowi±zañ wynikaj±cych z przedmiotu zamówienia i winien byæ traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiaj±cego dla spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Maj±c na uwadze termin wykonania zamówienia oraz jego zakres, wykonawca musi samodzielnie oceniæ ilo¶æ niezbêdnych zasobów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilo¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ,
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu wykazania spe³niania wymagañ, o których mowa w rozdziale VI SWZ, ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest wraz z ofert± przed³o¿yæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci uzupe³nionego odpowiednio Za³±cznika Nr 1 do Formularza ofertowego i wymaganych w jego tre¶ci dokumentów.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis zaoferowanego sprzêtu i oprogramowania zawarty w Za³±czniku Nr 1 do Formularza ofertowego oraz wymagane w jego tre¶ci dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, – zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ (je¶li dotyczy);
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li
dotyczy),
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art.
125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj±
do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, polegaj±cych w szczególno¶ci na:
1) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), je¿eli ta zmiana powodowaæ bêdzie zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy – dopuszcza siê odpowiednio zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o wynikaj±c± z tych zmian ró¿nicê w kwocie podatku VAT,
2) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu umowy - dopuszcza siê zmianê terminu wykonania Umowy adekwatn± do wprowadzonych zmian przepisów,
3) w przypadku zaistnienia, po zawarciu Umowy, si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci - dopuszcza siê zmianê terminu wykonania Umowy adekwatn± do zaistnia³ej sytuacji. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê Umowy, uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej,
4) pojawienie siê na rynku urz±dzenia producenta sprzêtu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ¿e te zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ceny,
5) w przypadku zmiany przez Producenta Oprogramowania, po zawarciu Umowy, warunków jego licencjonowania - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie Wykonawcy pod warunkiem, ¿e nie spowodowuje to podwy¿szenia ceny Przedmiotu umowy oraz obni¿enia jego parametrów funkcjonalnych wynikaj±cych z Oferty Wykonawcy,
6) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu Umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad
7) w przypadku konieczno¶ci dostarczenia Sprzêtu komputerowego innego ni¿ okre¶lony w Umowie, spowodowanej zakoñczeniem jego produkcji lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tego Sprzêtu komputerowego, pod warunkiem, ¿e nie spowodowuje to podwy¿szenia ceny Przedmiotu umowy oraz obni¿enia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikaj±cych z Oferty Wykonawcy,
8) zmiana oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent lub jego przedstawiciel na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (osoba trzecia) nie bêdzie móg³ dostarczyæ oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w Umowie
9) zmiany danych adresowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego (tj. np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
10) zmiany osób wyznaczonych przez Strony w Umowie do jej realizacji,
11) zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej w tre¶ci Umowy.
3. Inicjatorem zmian Umowy mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie do drugiej Strony w okresie obowi±zywania Umowy, zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 4-8 Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ o tym fakcie Zamawiaj±cego z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym aneksowanie Umowy, w trybie niewywo³uj±cym opó¼nienia w terminach umownych.


Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegó³owo okre¶lono w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.