eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Wykonanie prac zabezpieczających w budynkach należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Wicimice, gmina Płoty - postępowanie nr SZC.WOP.260.27.2023".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie prac zabezpieczających w budynkach należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Wicimice, gmina Płoty – postępowanie nr SZC.WOP.260.27.2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac zabezpieczających w budynkach należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Wicimice, gmina Płoty – postępowanie nr SZC.WOP.260.27.2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bccfa93-61bd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081830/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie prac zabezpieczających na budynku znajdującym się na działce nr 326/14, obręb Wicimice, gmina Płoty

1.1.18 Wykonanie prac zabezpieczajacych na budynku znajdującym sie na działce nr 326/36, obręb Wicimice, gmina Płoty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343725,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie częściowe A – wykonanie prac zabezpieczających na budynku biurowym o nr inwentarzowym 1074031055*B, położonego na działce oznaczonej nr 326/14, obręb Wicimice, gmina Płoty. 1. Dla zadania częściowego A:
a) Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki betonowej,
b) Rozebranie konstrukcji więźby dachowej – ołacenie dachu,
c) Wzmocnienie krokwi deskami,
d) Ołacenie połaci dachowych łatami,
e) Pokrycie dachowe z blachy trapezowej wysokości fali 100 mm wraz z wykonaniem obróbek – blacha stalowa (trapezowa) na łatach,
f) Obróbki blacharskie przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – blacha kalenicowa,
g) Rynny dachowe z PCV fi 110 mm,
h) Rury spustowe z PCV,
i) Wywóz gruzu wraz z utylizacją,
j) Rusztowania,
k) Zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych cegła gr 6 cm,
l) Podstemplowanie stropu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45000000-7 - Roboty budowlane

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.5.) Wartość części: 122186,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie częściowe B – wykonanie prac zabezpieczających na budynku gorzelni o nr inwentarzowym 1074031046*B, położonego na działce oznaczonej nr 326/36, obręb Wicimice, gmina Płoty. 2. Dla zadania częściowego B:
a) Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki betonowej – mały daszek,
b) Uzupełnienie deskowania dachów – deski grubości 19 mm,
c) Ołacenie połaci dachowych łatami,
d) Pokrycie dachowe z blachy trapezowej wysokości fali 100 mm wraz z wykonaniem obróbek – blacha stalowa (trapezowa) na łatach,
e) Obróbki blacharskie przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – blacha kalenicowa,
f) Rynny dachowe z PCV fi 110 mm,
g) Rury spustowe z PCV,
h) Wywóz gruzu wraz z utylizacją,
i) Rusztowania,
j) Zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych cegła gr 6 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45000000-7 - Roboty budowlane

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.5.) Wartość części: 221539,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na zadanie częściowe A zostały złożone 3 oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę Usługi Transportowe Jacek Szwarc ul. Konwaliowa 15, Zieleniewo, 78-100 Kołobrzeg z ceną 150.209,08 zł brutto, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, albowiem Wykonawca w formularzu oferty w pkt 1.1.b) nie wskazał terminu realizacji zamówienia, zatem treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia. Następną w kolejności była oferta złożona przez Wykonawcę Cezary Gozdera, ul. Szeroka 4, 71-211 Szczecin z ceną 196.426,07 zł. Kwota, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to kwota w wysokości 150 289,37 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy Cezary Gozdera, ul. Szeroka 4, 71-211 Szczecin, jest wyższa o 46.136,70 zł od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a Zamawiający nie dokonał zwiększenia kwoty w związku z powyższym unieważnienie postępowania na zadanie częściowe A na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp jest konieczne, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na zadanie częściowe B zostały złożone 3 oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę Firma Budowlana OliwBud Krzysztof Augustyniak, ul. Mirkowice 23, 68-320 Jasień z ceną 335.000,00 zł brutto, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, albowiem Wykonawca w formularzu oferty w pkt 1.2.b) nie wskazał terminu realizacji zamówienia, zatem treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia. Następną w kolejności była oferta złożona przez Wykonawcę Cezary Gozdera, ul. Szeroka 4, 71-211 Szczecin z ceną 398.982,36 zł. Kwota, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to kwota w wysokości 272.493,40 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy Cezary Gozdera, ul. Szeroka 4, 71-211 Szczecin, jest wyższa o 126.488,96 zł od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a Zamawiający nie dokonał zwiększenia kwoty w związku z powyższym unieważnienie postępowania na zadanie częściowe B na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp jest konieczne, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.