Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3d2c358-2e22-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3d2c358-2e22-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102875/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6A.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: Remont, przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo”.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykonanej przez PSBUD Pracownia Projektowa Piotr Świrzyński, z/s Wałdowo Szlacheckie 87G, 86-302 Grudziądz oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m. in. z decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB.6740.215.2022.ACel z dnia 04.07.2022 r. Starosty Golubsko- Dobrzyńskiego i zaświadczeniem znak: AB.6743.92.2024.ACH z dnia 28.02.2024r.
Planowana inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr geod. 87/1, 86 i 87/2, obręb Sierakowo (0017), gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko -pomorskie.
I BUDYNEK WDK SIERAKOWO
1.1. Podstawowe dane oraz zestawienie powierzchni
- budynki sklasyfikowane jako: budynki handlowo-usługowe, budynki biurowe oraz budynki oświaty nauki i kultury oraz budynki sportowe,
- powierzchnia działki (dz.nr 87/1) - 2094 m2,
- powierzchnia zabudowy (po rozbudowie) - 441,53 m2,
1.2. Parametry techniczne budynku:
Istniejący budynek świetlicy jest budynkiem wolnostojącym, parterowym, bez podpiwniczenia, zaliczanym do IX kategorii obiektów budowlanych.
Przedmiotowy budynek świetlicy stanowi obecnie i stanowić będzie nadal centrum kulturalno – rozrywkowe dla wsi Sierakowo gm. Kowalewo Pomorskie. W budynku znajduje się główna sala użytkowa, mogąca pomieścić do 50 osób (budynek zakwalifikowano do ZLIII), w której możliwe jest organizowanie spotkań o szerokim zakresie. Pomieszczeniami powiązanymi z funkcją świetlicy są dodatkowo pom. higieniczno – sanitarne, pom. aneksu kuchennego oraz pom. komunikacyjne – korytarze i przedsionki. Dodatkowo budynek posiada również pomieszczenie administracyjne (zlokalizowane w południowej części budynku) i pomieszczenia gospodarcze (zlokalizowane w zachodniej części budynku).
Projektuje się rozbudowę świetlicy wiejskiej od strony zachodniej budynku o pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz przebudowę wejścia głównego do budynku tj. wykonanie przedsionka wraz z dobudową podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz nowych schodów zewnętrznych.
Zapewniono dostęp do lokalu użytkowego, jakim jest sala główna świetlicy, dla osób niepełnosprawnych. Aby zapewnić niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne zaprojektowano dobudowę podjazdu przy wejściu głównym do budynku oraz wydzielono WC dla osób niepełnosprawnych w części dobudowy. Dzięki temu będzie umożliwiony bezpośredni dostęp, a także swobodne użytkowanie obiektu przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.
Stan istniejący
Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w centralnej części działki. Dojazd do działki jako podstawę komunikacji możliwy jest istniejącym zjazdem z drogi powiatowej, zlokalizowanym po wschodniej stronie działki. Teren działki jest ogrodzony od strony południowej, zachodniej i północnej.
Działka charakteryzuje się płaskim ukształtowaniem (rzędne terenu 96,30 m n.p.m. – 97,20 m n.p.m.).
Układ komunikacji wewnętrznej (chodniki, dojazdy, miejsca parkingowe) w postaci utwardzonej nawierzchni (istniejąca kostka brukowa).
Parking dla samochodów osobowych znajduje się od strony wschodniej oraz południowo-zachodniej działki – posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej.
W zachodniej oraz północnej części działki znajdują się tereny niezagospodarowane (teren zielony porośnięty trawą). Od zachodniej, południowej oraz północnej strony działki teren zadrzewiony. Teren porośnięty jest zarówno roślinnością niską (trawniki, zakrzewienia), jaki i drzewami.
Budynek został zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Ściany fundamentowe oraz ściany nadziemne murowane. Budynek z dachem płaskim jednospadowym krytym papą. Istniejący stropodach płaski niewentylowany.
Stan projektowany
W części istniejącej budynku projektuje się wykonanie docieplenia stropodachu oraz wykonanie sufitów podwieszanych. Dodatkowo zaprojektowano wykonanie muru ogniowego celem podziału budynku na dwie odrębne strefy pożarowe, a także wymianę pokrycia dachu.
Zaplanowano powiększenie istniejących otworów drzwiowych oraz otworu okiennego w ścianach konstrukcyjnych budynku.
Część rozbudowywana budynku (pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz przedsionek), wykonana w technologii tradycyjnej murowanej.
Istniejący budynek świetlicy wiejskiej zostanie rozbudowany o 46,58 m2, projektowane pomieszczenia użytkowe:
1. WC męskie
2. WC damskie
3. WC dla niepełnosprawnych
4. Korytarz
5. Przedsionek
Projektuje się również dobudowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie nowych schodów zewnętrznych.
W ramach zagospodarowania terenu projektuje się wykonanie opaski oraz chodnika wraz z drogą dojazdową oraz zjazdem, a także wymianę ogrodzenia. Został przewidziany zakup wyposażenia obiektu.
Podstawowy układ funkcjonalny terenu pozostaje niezmieniony.
II DROGA DOJAZDOWA
Przebudowa i remont drogi dojazdowej (obecnie o nawierzchni gruntowej oraz żwirowej). Projektuje się wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeża wykonane z oporników betonowych. Przebudowa i remont drogi realizowany na działce o nr geod. 86, obr. ewid. Sierakowo. Droga o szerokości 5,0 m i długości 48,4 m. Budowa zjazdu na działkę nr geod. 87/2 obr. ewid. Sierakowo. Zjazd o szerokości 5 m wykonany z kostki betonowej.
III ZAKUP WYPOSAŻENIA
Zakup wyposażenia:
- krzesło bankietowe,
- stół bankietowy o wymiarach 200 cm x 100 cm, wys. 76 cm,
- stół bankietowy o wymiarach 120 cm x 80 cm, wys. 76 cm,
- szafa chłodnicza,
- szafa magazynowa,
- kuchenka elektryczna,
- okap kuchenny,
- chłodziarko-zamrażarka,
- zestaw mebli kuchennych.
Wyposażenie winno być fabrycznie nowe, dostarczone, zamontowane i uruchomione przez Wykonawcę.
IV FOTOWOLTAIKA
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia kompleksowo wykona instalację fotowoltaiczną w formule zaprojektuj i wybuduj. Instalacja winna być umieszczona na dachu budynku (poprzedzone ekspertyzą w zakresie możliwości lokalizacji) bądź na gruncie. Ostateczna lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji.
Wykonanie dokumentacji technicznej - projektu wraz z wymaganymi uzgodnieniami, w tym m. in. z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej oraz sporządzenie opracowania zawierającego obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych oraz ekspertyzy technicznej konstrukcji dachu uwzględniająca możliwość instalacji fotowoltaicznej z uwagi na obciążenia wiatrem, śniegiem i ciężarem własnym konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi. Ekspertyza musi zostać sporządza przez osobę do tego uprawnioną w myśl ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dokumentacja winna być opracowana w ilości 4 egz. w wersji papierowej.
Instalowanie kompletnego systemu urządzeń fotowoltaicznych, a w tym m. in.
- montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
- instalowanie instalacji fotowoltaicznej,
- montaż i konfigurację inwertera/ów fotowoltaicznych,
- instalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeń, w tym instalacji odgromowej.
- montaż i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV.
Ponadto zakres obejmuje:
- wykonanie ogrodzenia panelowego na podmurówce wraz z furtką, w przypadku lokalizacji instalacji na gruncie,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej;
- prace i czynności nie wymienione, ale konieczne do wykonania, uruchomienia i włączenia do sieci operatora instalacji.
Szczegółowy zakres dotyczący fotowoltaiki znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA !
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostanie ustalona z Zamawiającym.
Podane nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1502121,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2990000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1502121,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDMAR" Firma Usługowa - Marcin Matłosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561307396
7.3.4) Miejscowość: Kozielec 19
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MATŁOSZ MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MATŁOSZ MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1502121,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.