eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceMODERNIZACJA BUDYNKU SPZOZ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU SPZOZ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA BUDYNKU SPZOZ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e049f54-33f8-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026440/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku SPZOZ w miejscowości Turzno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku SPZOZ w miejscowości Turzno, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko - pomorskie.
2. Zadanie polega na przebudowie, budowie i remoncie części kondygnacji piwnicznej w zakresie pomieszczeń technicznych gospodarczych oraz komunikacji oraz kondygnacji parteru, tj. przychodni i punktu aptecznego. Zakres robót dotyczący modernizacji punktu aptecznego należy zaplanować w pierwszej kolejności i po wykonaniu robót udostępnić część apteczną Zamawiającemu – szczegółowy termin zakończenia wskazanego zakresu robót zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie projektowania harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego.
3. W ramach prac przewiduje się:
a) Wyburzenie istniejących i budowę nowych schodów zewnętrznych;
b) Demontaż istniejącej windy dla osób niepełnosprawnych oraz montaż platformy przyschodowej;
c) Wymianę okładzin oraz balustrad istniejących tylnych schodów zewnętrznych;
d) Wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, stropu nad piwnicą oraz wymiany stolarki zewnętrznej na parterze;
e) Wymianę orynnowania;
f) Rozbiórkę części ścianek działowych;
g) Montaż ścianek działowych w technologii karton – gips oraz wykonanie ścian murowanych z betonu komórkowego;
h) Rozbiórkę i wykonanie nowego uwarstwienia posadzek na parterze i części piwnicy;
i) Skucie i wykonanie nowych tynków na parterze i części piwnicy;
j) Wykonanie robót szpachlarsko – malarskich oraz okładzinowych;
k) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze i części pomieszczeń piwnicznych;
l) Wymianę źródła ciepła budynku na kotły gazowe (zakres robót dotyczący modernizacji ogrzewania należy wykonać w pierwszej kolejności z powodu nadchodzącego okresu grzewczego – szczegółowy termin zakończenia wskazanego zakresu robót zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie projektowania harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego);
m) Wymianę instalacji c.o. w piwnicy oraz na parterze wraz z wykonaniem ogrzewania podłogowego na parterze, wymianę instalacji wod-kan w piwnicy oraz na parterze;
n) Wykonanie instalacji mechanicznej wywiewnej w zakresie kondygnacji parteru oraz nowych pomieszczeń technicznych w piwnicy;
o) Wymianę instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni (parter i część piwnicy);
p) Wymianę oświetlenia;
q) Wymianę instalacji alarmowej;
r) Wykonanie instalacji internetu;
s) Wykonanie instalacji CCTV.
4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) Organizację placu budowy w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez właścicieli lokali mieszkalnych;
b) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu elementów zagospodarowania;
c) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno – kartograficznej;
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz ze szkicami i zestawieniem parametrów technicznych obiektu;
e) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
f) uzyskanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, zależnych od Wykonawcy.
g) inne prace związane z procesem budowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: Projekty techniczne z podziałem na branże wraz z załącznikami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamierzenia budowlanego pn.: „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (SPZOZ) W RAMACH ZADANIA PN.: „MODERNIZACJA BUDYNKU SPZOZ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO" – stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

6. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej – stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 Usługi inżynieryjne
71500000-3 Usługi związane z budownictwem
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
8. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach ósmej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2876638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3897000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2876638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTM Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792698806

7.3.4) Miejscowość: Rogówko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

62 % zamówienia w zakresie r. budowlanych (Firma Constructo Sp. zo.o.) oraz branży elektrycznej (Podwykonawca nieznany) i sanitarnej (Podwykonawca nieznany)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2876638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.