Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00465013/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00505284/01 - Wynik z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa systemu informatycznego wykonującego wyniesioną kopię danych poza siedzibę szpitala wraz z wdrożeniem oraz opieką techniczną, na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1.2.) Oddział zamawiającego: MSCZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Partyzantów 2/4
1.4.2.) Miejscowość: Pruszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-802
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.7.) Numer telefonu: 227391384
1.4.8.) Numer faksu: 22 758 75 70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mscz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464831
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00458033
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
24
Po zmianie:
24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentu (wraz z dowodem opłacenia składki – jeśli dotyczy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 600.000,00 zł.
3. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
1) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego; wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu co najmniej 2 dostaw dla co najmniej 2 podmiotów, w tym dla minimum jednego będącego podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U 2023, poz. 991 z późn. zm.), o wartości, łącznie dla obu dostaw, nie niższej niż 350.000,00 zł netto, obejmujących swym zakresem automatyczne wykonywanie wyniesionej kopii zapasowej danych na Infrastrukturze udostepniającej przestrzeń dyskową na składowanie kopii zapasowych w Centrum Przetwarzania Danych posiadającym Certyfikat Ochrony Elektromagnetycznej wydany przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz spełniającym standardy normy EN 50600-1:2019 (dostępność: klasa dostępności min. 3, bezpieczeństwo fizyczne: klasa ochrony min. 3, efektywność energetyczna: poziom szczegółowości min. 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 6 i ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentu (wraz z dowodem opłacenia składki – jeśli dotyczy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 600.000,00 zł.
3. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
1) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego; wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu co najmniej 2 dostaw dla co najmniej 2 podmiotów, w tym dla minimum jednego będącego podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U 2023, poz. 991 z późn. zm.), o wartości, łącznie dla obu dostaw, nie niższej niż 350.000,00 zł netto, obejmujących swym zakresem automatyczne wykonywanie wyniesionej kopii zapasowej danych na Infrastrukturze udostepniającej przestrzeń dyskową na składowanie kopii zapasowych w Centrum Przetwarzania Danych posiadającym Certyfikat Ochrony Elektromagnetycznej wydany przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz spełniającym standardy normy EN 50600-1:2019 (dostępność: klasa dostępności min. 3, bezpieczeństwo fizyczne: klasa ochrony min. 3, efektywność energetyczna: poziom szczegółowości min. 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 6 i ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania. 2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
Po zmianie:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
LUB
3. Oświadczenie własne Wykonawcy o spełnianiu przez zaoferowane rozwiązanie informatyczne wymagań Zamawiającego, określonych w SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
Po zmianie:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
LUB
3. Oświadczenie własne Wykonawcy o spełnianiu przez zaoferowane rozwiązanie informatyczne wymagań Zamawiającego, określonych w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-23 09:00
Po zmianie:
2024-08-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-23 09:30
Po zmianie:
2024-08-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
30
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa materiałów do biopsji piersi
- Koszenie traw w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jędrzejowie w ramach konkursu "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.