eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDostawa systemu informatycznego wykonującego wyniesioną kopię danych poza siedzibę szpitala wraz z wdrożeniem oraz opieką techniczną, na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa systemu informatycznego wykonującego wyniesioną kopię danych poza siedzibę szpitala wraz z wdrożeniem oraz opieką techniczną, na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie

1.2.) Oddział zamawiającego: MSCZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Partyzantów 2/4

1.4.2.) Miejscowość: Pruszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-802

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 227391384

1.4.8.) Numer faksu: 22 758 75 70

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mscz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464831

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00458033

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
24

Po zmianie:
24

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentu (wraz z dowodem opłacenia składki – jeśli dotyczy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 600.000,00 zł.
3. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
1) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego; wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu co najmniej 2 dostaw dla co najmniej 2 podmiotów, w tym dla minimum jednego będącego podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U 2023, poz. 991 z późn. zm.), o wartości, łącznie dla obu dostaw, nie niższej niż 350.000,00 zł netto, obejmujących swym zakresem automatyczne wykonywanie wyniesionej kopii zapasowej danych na Infrastrukturze udostepniającej przestrzeń dyskową na składowanie kopii zapasowych w Centrum Przetwarzania Danych posiadającym Certyfikat Ochrony Elektromagnetycznej wydany przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz spełniającym standardy normy EN 50600-1:2019 (dostępność: klasa dostępności min. 3, bezpieczeństwo fizyczne: klasa ochrony min. 3, efektywność energetyczna: poziom szczegółowości min. 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 6 i ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentu (wraz z dowodem opłacenia składki – jeśli dotyczy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 600.000,00 zł.
3. W celu potwierdzenia warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
1) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego; wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu co najmniej 2 dostaw dla co najmniej 2 podmiotów, w tym dla minimum jednego będącego podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U 2023, poz. 991 z późn. zm.), o wartości, łącznie dla obu dostaw, nie niższej niż 350.000,00 zł netto, obejmujących swym zakresem automatyczne wykonywanie wyniesionej kopii zapasowej danych na Infrastrukturze udostepniającej przestrzeń dyskową na składowanie kopii zapasowych w Centrum Przetwarzania Danych posiadającym Certyfikat Ochrony Elektromagnetycznej wydany przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz spełniającym standardy normy EN 50600-1:2019 (dostępność: klasa dostępności min. 3, bezpieczeństwo fizyczne: klasa ochrony min. 3, efektywność energetyczna: poziom szczegółowości min. 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 6 i ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania. 2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.

Po zmianie:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
LUB
3. Oświadczenie własne Wykonawcy o spełnianiu przez zaoferowane rozwiązanie informatyczne wymagań Zamawiającego, określonych w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.

Po zmianie:
1. Dokumentacja użytkownika systemu informatycznego, zawierająca szczegółowy opis wszelkich cech i właściwości dostarczonego rozwiązania informatycznego, pozwalający na poprawne użytkowanie oprogramowania.
2. Instrukcja obsługi wszystkich zasadniczych funkcjonalności.
LUB
3. Oświadczenie własne Wykonawcy o spełnianiu przez zaoferowane rozwiązanie informatyczne wymagań Zamawiającego, określonych w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-23 09:00

Po zmianie:
2024-08-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-23 09:30

Po zmianie:
2024-08-28 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-09-21

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:

Po zmianie:
30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.