Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396771/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami - Modernizacja 3 budynków w Gminie Ślemień.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ślemień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 148
1.5.2.) Miejscowość: Ślemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-323
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 865 40 98
1.5.8.) Numer faksu: 33 865 40 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slemien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f036e250-39e4-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami - Modernizacja 3 budynków w Gminie Ślemień.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f036e250-39e4-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038952/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami - Modernizacja 3 budynków w Ślemieniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199520,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac projektowych i robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Ślemień” w systemie zaprojektuj i wybuduj – Szkoła Podstawowa w Ślemieniu.2.Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie projektowym oraz wykonawczym w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i urządzeń sanitarnych (wod-kan.) oraz elektrycznej i urządzeń elektrycznych.
3.Przedmiot zamówienia, osobno dla każdej części, został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5a, 5b, i 5c do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
W przypadku nie zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji któregokolwiek z budynków, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego o realizację niniejszej umowy w szczególności o zapłatę wynagrodzenia.
1. Zamawiający, przewidział wykonanie usługi w terminie do 12 miesięcy – od momentu podpisania umowy z Wykonawcą robót do zakończenia realizacji robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 66506,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac projektowych i robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Ślemień” w systemie zaprojektuj i wybuduj – Filia Przedszkola w miejscowości Las.2.Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie projektowym oraz wykonawczym w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i urządzeń sanitarnych (wod-kan.) oraz elektrycznej i urządzeń elektrycznych.
3.Przedmiot zamówienia, osobno dla każdej części, został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5a, 5b, i 5c do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
W przypadku nie zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji któregokolwiek z budynków, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego o realizację niniejszej umowy w szczególności o zapłatę wynagrodzenia.
1. Zamawiający, przewidział wykonanie usługi w terminie do 12 miesięcy – od momentu podpisania umowy z Wykonawcą robót do zakończenia realizacji robót budowlanych.
2. Zamówienie obejmuje także świadczenie usługi w okresie gwarancji i rękojmi za wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 66506,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac projektowych i robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja budynku gminnego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Ślemieniu wraz z wyposażeniem ” w systemie zaprojektuj i wybuduj.2.Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie projektowym oraz wykonawczym w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i urządzeń sanitarnych (wod-kan.) oraz elektrycznej i urządzeń elektrycznych.
3.Przedmiot zamówienia, osobno dla każdej części, został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5a, 5b, i 5c do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
W przypadku nie zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji któregokolwiek z budynków, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego o realizację niniejszej umowy w szczególności o zapłatę wynagrodzenia.
1. Zamawiający, przewidział wykonanie usługi w terminie do 12 miesięcy – od momentu podpisania umowy z Wykonawcą robót do zakończenia realizacji robót budowlanych.
2. Zamówienie obejmuje także świadczenie usługi w okresie gwarancji i rękojmi za wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 66506,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Andrzej Boczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070595065
7.3.3) Ulica: Jasienica 1100
7.3.4) Miejscowość: Jasienica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Andrzej Boczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070595065
7.3.3) Ulica: Jasienica 1100
7.3.4) Miejscowość: Jasienica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Andrzej Boczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070595065
7.3.3) Ulica: Jasienica 1100
7.3.4) Miejscowość: Jasienica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚLEMIEŃ
więcej: przetargi ŚLEMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Obligatoryjne badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców" przypadające od podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2025 roku do 31 marca 2026 roku
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 401 przy ul. Tarnowieckiej 4 - prace przygotowawcze"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.