Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413286/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.: Termomodernizacja ZSP w Pszczynie w zakresie: Modernizacja dachów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.: Termomodernizacja ZSP w Pszczynie w zakresie: Modernizacja dachów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d268f817-55cb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja ZSP w Pszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413286/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0047.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.:
Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pszczynie w zakresie: Modernizacja dachów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie
2. Szczegółowy zakres prac budowlanych: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn.:
Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pszczynie w zakresie: Modernizacja dachów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie zostanie zrealizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności z dokumentacją techniczną zamieszczonymi na stronie internetowej BIP Pszczyna pod adresem https://bip.pszczyna.pl/termomodernizacja-zespolu-szkolno-przedszkolnego-w-pszczynie-w-zakresie-modernizacja-dachow-w-zespole-szkolno-przedszkolnym-w-pszczynie-przy-ul-staromiejskiej-41
3. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad,
d) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (ro-boty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót,
e) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego,
f) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Structo Nadzory Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472227340
7.3.3) Ulica: Sarnia 19 A
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ćwiklicach
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie.
- Dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych
- Zawodowcy w Powiecie Pszczyńskim - nowoczesna infrastruktura kształcenia zawodowego. Roboty budowlane.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU W TRAKCIE REALIZACJI PRAC GEOLOGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM OTWORU POSZUKIWAWCZO- ROZPOZNAWCZEGO JABŁONNA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MSC JABŁONNA
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.