Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384885/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00439065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad.
wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko-Lędziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiatbl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/16/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad.wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e8b2e4-3389-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040138/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadz.zaj.wczes.wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF 2/2024;RZP.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: FIZJOTERAPEUTAZamówienie obejmuje realizacje przedmiotu zamówienia w wymiarze 600 godzin w czasie trwania umowy.
Do realizacji zamówienia w części I Zamawiający wybierze 3 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę (liczba realizowanych godzin przez poszczególnych Wykonawców będzie uzgadniania z każdym z nich indywidualnie).
Zakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY :
po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,
organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka,
ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: PEDAGOGZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 170 godzin w czasie trwania umowy.
Do realizacji zamówienia w części II Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę (liczba realizowanych godzin przez poszczególnych Wykonawców będzie uzgadniania z każdym z nich indywidualnie).
Zakres obowiązków Pedagoga:
po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,
organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka,
ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: PSYCHOLOGZamówienie obejmuje realizacje przedmiotu zamówienia w wymiarze 173 godzin w czasie trwania umowy.
Do realizacji zamówienia w części III Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę (liczba realizowanych godzin przez poszczególnych Wykonawców będzie uzgadniania z każdym z nich indywidualnie).
Zakres obowiązków Psychologa:
po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,
organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka,
ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: LOGOPEDAZamówienie obejmuje realizacje przedmiotu zamówienia w wymiarze 250 godzin w czasie trwania umowy.
Do realizacji zamówienia w części IV Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę (liczba realizowanych godzin przez poszczególnych Wykonawców będzie uzgadniania z każdym z nich indywidualnie).
Zakres obowiązków Logopedy:
po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,
organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka,
ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Jarosław Pecold sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361540136
7.3.3) Ulica: ul. Laryska 40B
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16996,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Jarosław Pecold sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361540136
7.3.3) Ulica: ul. laryska 40B
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17296,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum NMedyczne Jarosław Pecold sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361540136
7.3.3) Ulica: ul. Laryska 40B
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Jarosław Pecold sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361540136
7.3.3) Ulica: ul. Laryska 40 B
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji Hamacher, Becker Elektrotechnika, Emit, Apator, Elta, dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
- Dostawa przecinarki taśmowej wraz z osprzętem oraz wdrożeniem do produkcji dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.