Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2023/BZP 00310061/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego kancelarii Leśnictwa Klonów w Klonowie, dz nr 522, gmina Racławice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Kolejowe 54A
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3825000
1.5.8.) Numer faksu: 41 3825002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miechow@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miechow.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku biurowego kancelarii Leśnictwa Klonów w Klonowie, dz nr 522, gmina Racławice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e13c968f-feb6-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00140820/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku biurowego kancelarii Leśnictwa Klonów w Klonowie, dz nr 522, gmina Racławice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 413356,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa budynku biurowego kancelarii Leśnictwa Klonów, w Klonowie, dz. nr 522, gmina Racławice.
a) Roboty fundamentowe – płyta
b) b) Montaż konstrukcji budynku w technologii tradycyjnej z kształtek Silikat lub cegieł, wykonane na zaprawie klejowej do wyrobów silikatowych, ściany wys. do 4,5 m, z kształtek Silikat N8. Budynek parterowy bez podpiwniczenia
c) Roboty dekarskie – pokrycie dachu blachą powlekaną, zamontowanie orynnowania
d) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
e) Ocieplenie budynku płytami wełny mineralnej, wykończenie elewacji tynkiem silikonowym
f) Wykonacie instalacji wod-kan, elektrycznej, odgromowej, alarmowej
g) Wykonanie przyłączy wodociągowego i elektrycznego oraz lokalnej instalacji kanalizacyjnej wraz ze szczelnym zbiornikiem na fekalia.
h) Roboty wykończeniowe: wykonanie posadzek z płytek gresowych, okładziny ścienne z płytek w łazience
i aneksie kuchennym, montaż armatury sanitarnej
i) Wykonanie ogrodzenia z paneli 3D wraz z cokołami z prefabrykatów betonowych, brama oraz furtka wejściowa
j) Dojścia i podjazd oraz opaska budynku z kostki betonowej
k) Miejsca postojowe i parking przed obiektem o nawierzchni z kostki betonowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413356,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444160,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413356,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Instalacji Elektrycznych Paweł Kozieł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821747878
7.3.3) Ulica: Orłów 39a, 32-090 Słomniki
7.3.4) Miejscowość: Orłów 39a
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KOZIEŁ - ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KOZIEŁ - ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54631688 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawy leków do magazynu apteki Szpitala św. Anny w Miechowie, uzupełnienie sprzęt do tomografu
- Remont nawierzchni bitumicznych w 2025r. na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.