Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych
w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/115/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowychw roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6606b3ae-175c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572102/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00007.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zwanymi dalej uczniami wraz z zapewnieniem im opieki do placówek oświatowych/szkół/przedszkola w roku szkolnym 2024/2025
tj. od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. z terenu Gminy Ornontowice:
a) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego:
- trasa nr 1– dowóz do jednej placówki w Wyrach tj.:
- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. ks. Franciszka Bojdoła 3a
(2 uczniów - kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy I: 37,4 km
- trasa nr 2 – dowóz połączony do dwóch szkół/placówek w Mikołowie tj.:
- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. Słowackiego 21 c (2 uczniów),
- Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej przy ul. Pokoju 4a, (6 uczniów),
- Zespół Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, Mikołów Borowa Wieś, ul. Gliwicka 366
(1 uczeń),
(9 uczniów kurs ranny oraz 8 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy II: 62,3 km (kurs poranny 34,5 km, kurs powrotny 27,8 km)
- trasa nr 3 – dowóz połączony do trzech szkół na terenie Katowic tj.:
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Nasza Szkoła” przy ul. Harcerzy Września 1939
nr 5 (2 uczniów),
- Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „Arka Noego” przy ul. Gromadzkiej 59
(1 uczeń),
- Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 6 - Szkoła Przysposabiająca do Pracy
przy ul. Rolnej 22 (1 uczeń).
( 4 uczniów kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy III: 58,7 km (kurs poranny 32,2 km, kurs powrotny 26,5 km)
b) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji:
- trasa nr 4 – dowóz do jednej placówki w Żorach tj.:
- Przedszkole Terapeutyczne Parasolki Żory, ul. Bankowa 4 (1 dziecko/uczeń),
Wariant A (1 uczeń kurs ranny oraz 1 uczeń kurs powrotny), Wariant B (1 uczeń tylko kurs ranny), maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant A 17,5 km, maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant B 35,0 km
Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest złożenie u Zamawiającego pisemnego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/dziecka niepełnosprawnego w sprawie dowożenia ucznia do szkoły/placówki oświatowej.
Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie (podjęcie decyzji o skorzystaniu z prawa opcji a także wybór wariantu A bądź wariantu B) najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.
Wszystkie trasy zostaną objęte tą samą (jedną) umową zawartą z jednym Przewoźnikiem.
Wykaz uczniów/dzieci niepełnosprawnych wraz z adresami zamieszkania ucznia/dziecka zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
Usługa dowożenia uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice z domu do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia, odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć dydaktycznych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (188 dni), ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, również w tym dniu.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przewozów uczniów/dzieci uwzględniając punktualne dowiezienie uczniów/dzieci do szkół/placówek oświatowych oraz poinformowania rodziców/opiekunów prawnych dowożonych dzieci o harmonogramie przewozu oraz wszelkich jego zmianach.
Szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. – 188 dni.
Maksymalna dzienna suma kilometrów w jednym dniu dowozu, w zależności od ilości wykonanych dowozów wraz z opieką , wynosi łącznie w ramach zadnia podstawowego 158,4 km, dla zadania opcjonalnego jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji dla : Wariantu A 35,00 km/ Wariantu B 17,5 km.
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) kierowców pojazdów, którzy będą realizowali usługę dowozu dzieci/ uczniów niepełnosprawnych. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia
Nazwa/y i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255362,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448975,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339320,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSMARKO Marek Masny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340191189
7.3.3) Ulica: Gen. Stefana Grota Roweckiego 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339320,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.