eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice"REMONT SCHODÓW PRZY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W WARTKOWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT SCHODÓW PRZY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W WARTKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43/6785105 wew 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-624db14d-0492-4786-9d71-1bd793870aca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT SCHODÓW PRZY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W WARTKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624db14d-0492-4786-9d71-1bd793870aca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054086/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Remont schodów przy budynku użyteczności publicznej w Wartkowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313824,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontu schodów przy budynku użyteczności publicznej pod adresem: ul. Legionów Polskich 1.
2. Zakres robót:
2.1. Rozbiórka istniejących balustrad.
2.2. Rozbiórka okładziny schodów i podestów z płytek gresowych.
2.3. Rozbiórka skorodowanych elementów betonowych części schodów, pochylni i posadzek.
2.4. Demontaż podestu windy.
2.5. Wylanie stopni z betonu B-20.
2.6. Naprawa powierzchni i uzupełnienie uszkodzeń konstrukcji stopni.
2.7. Wykonanie hydroizolacji pionowej w wykopach wokół schodów obudowanych murami oporowymi.
2.8. Przygotowanie podłoża pod warstwy wykończeniowe: wykonanie hydroizolacji powierzchni schodów i podestów.
2.9. Montaż wycieraczek systemowych przed schodami.
2.10. Montaż wycieraczek systemowych przed drzwiami z odprowadzeniem wody.
2.11. Montaż stopnic i podstopnic z płyt granitowych. Montaż cokołów.
2.12. Montaż podestu do windy z elementów ocynkowanych.
2.13. Montaż balustrad ze stali nierdzewnej. Słupki i pochwyty o średnicy minimum 40 mm, razem z balustradą podestu do windy.
2.14. Wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego na murkach bocznych.
2.15. Rozbiórka i odtworzenie kostki brukowej wokół schodów.
2.16. Roboty porządkowe. Wywóz i utylizacja gruzu i materiałów odpadowych.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
3.1. przedmiar robót,
3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
3.3. rysunek poglądowy wskazujący schody do remontu lub likwidacji oraz windy,
- stanowiące odpowiednio załączniki nr 8a, 8b i 8c do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót, zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący zminimalizowanie zagrożeń, ograniczeń dostępności i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami przy schodach budynku, w którym funkcjonuje Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, apteka, Gminna Biblioteka Publiczna oraz mieszkają najemcy lokali komunalnych.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia. (kryterium oceny ofert)
6. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
7. Wykonawca na czas realizacji zamówienia ustanowi Kierownika Budowy, działającego w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert tj. do dnia 20 sierpnia 2024r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.