eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniceDostawa środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 18

1.5.2.) Miejscowość: Branice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swsb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalbranice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484b334f-298d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064442/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa środfków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223915,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo-cenowy i projekt umowy.
Pakiet 1 - Środki czystości różne

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33721000-0 - Golarki

4.5.5.) Wartość części: 29535,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo-cenowy i projekt umowy.
Pakiet 2 - Środki specjalistyczne do maszyn dozujących i środków specjalistycznych do pralni

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 19550,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo-cenowy i projekt umowy.
Pakiet 3 - Środki specjalistyczne do maszyn dozujących i środków specjalistycznych do pralni 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo-cenowy i projekt umowy.
Pakiet 4 - Worki

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 51962,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo-cenowy i projekt umowy.
Pakiet 5 - Środki do zmywarek

4.5.3.) Główny kod CPV: 39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

4.5.5.) Wartość części: 29802,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29887,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29887,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29887,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.P.U. PRO PERFECTO Sabina Zioła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8981866593

7.3.3) Ulica: Maciowakrze, ul. Kościuszki 5

7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 47-280

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29887,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp unieważnia zadanie nr 2 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
W zadaniu nr 2 zostały złożone dwie oferty, Zamawiający dnia 27.07.2024 r. odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp ofertę nr 6 PGD POLSKA Sp. z o.o., ul. Sycowska 40 ; 60-003 Poznań, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z oferta. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez firmę Higma Service Sp. z o.o., 45-446 Opole, ul. Gosławicka 2 w zadaniu nr 2, natomiast w dniu 25.07.2024 r. Wykonawca dostarczył pismo, w którym poinformował o uchyleniu się od zawarcia umowy z uwagi na źle skalkulowaną cenę preparatu w pozycji nr 6 w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe zadanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110946,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110946,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110946,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Higma Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 754-28-33-295

7.3.3) Ulica: ul. Gosławicka 2

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-446

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110946,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia zadanie nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia zadanie nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu” w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 firmę Helplast Bis Joanna Hadasik, 43-180 Orzesze , Gliwicka 42 a na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Zamawiający w zadaniu nr 4 w pozycji 14 wymagał fartucha foliowego PE w rozmiarze 700x117 cm +/- 1 cm natomiast Wykonawca zaoferował rozmiar „Roz. szer. 70 cm x dł. 117 ( +/- 1 cm )”. W związku z zaoferowaniem asortymentu niezgodnego z warunkami zamówienia, Zamawiający odrzuca ofertę nr 2.

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający odrzuca ofertę nr 3 4-MED. Sp. z.o.o., ul. Powstańców 50 31-422 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Zamawiający wystosował wezwanie dnia 09.07.2024r. z terminem do 11.07.2024r. do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, Wykonawca w terminie wyznaczonym nie przedstawił wymaganych dokumentów w związku z czym Zamawiający odrzuca ofertę nr 3.




Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 E.P.U. PRO PERFECTO Sabina Zioła, Maciowakrze, ul. Kościuszki 5, 47-280 Pawłowiczki na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Zamawiający w zadaniu nr 4 w pozycji 14 wymagał fartucha foliowego PE w rozmiarze 700x117 cm +/- 1 cm natomiast Wykonawca zaoferował rozmiar „Rozmiar: 700x117mm” W związku z zaoferowaniem asortymentu niezgodnego z warunkami zamówienia, Zamawiający odrzuca ofertę nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33284,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47104,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33284,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.P.U. PRO PERFECTO Sabina Zioła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8981866593

7.3.3) Ulica: Maciowakrze, ul. Kościuszki 5

7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 47-280

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33284,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.