Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00001638/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000-Lecia 8
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-874
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627698004
1.5.8.) Numer faksu: 627698062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzeziny-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa139a9-707e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029419/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.brzeziny-gmina.pl, https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt. 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGiRL271.1.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowychWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, w okresie 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2023 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy wakacyjnej lipiec,sierpień. 2.Usługa będzie realizowana 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.3.W przypadku przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych przede wszystkim działaniem siły wyższej, epidemii lub zagrożenia epidemicznego, Wykonawca obowiązany jest zapewnić uczniom możliwość dojazdu i powrotu ze szkoły w celu uczestnictwa w innych formach edukacji lub opieki, a nadto zachować gotowość do wykonywania niniejszej umowy.4.Usługa obejmować będzie dowożenie dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych, przewozowi podlegać będzie 8 dzieci:1)Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjne TĘCZA Wolica, ul. Radosna 1, 62-872 Godziesze Małe
- 1 dziecko z miejscowości Aleksandria - 1 dziecko z miejscowości Sobiesęki - 1 dziecko z miejscowości Ostrów Kaliski 2)Zespół Szkół Nr 11 w Kaliszu Szkoła Podstawowa Specjalna nr 19,ul. Budowlanych 2,62-800 Kalisz- 1 dziecko z miejscowości Brzeziny - 1 dziecko z miejscowości Zagórna 3)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz- 1 dziecko z miejscowości Jamnice- 1 dziecko z miejscowości Brzeziny 4)Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna "Olanka", ul. Częstochowska 23A, 62-800 Kalisz - 1 dziecko z miejscowości Wrząca
Schemat przewozów dzieci niepełnosprawnych:
Kurs 1 Rano – dowóz do Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjne TĘCZA Wolica(3dzieci)na godz.8.30 oraz Zespół Szkół Nr 11 w Kaliszu Szkoła Podstawowa Specjalna nr 19 w Kaliszu (2dzieci)na godz.9.00 (razem5dzieci).
Trasa: Sobiesęki–Ostrów Kaliski–Zagórna-Brzeziny–AleksandriaTĘCZA Wolica- SP 19 w Kaliszu. Po południu Godz. 14.00 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu ul. Kordeckiego-Godz. 14.10 Zespół Szkół Nr 11 w Kaliszu, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 19 w Kaliszu–Godz. 14.20-14.30 Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy Centrum Edukacyjno–Rehabilitacyjne TĘCZA Wolica-Aleksandria-Brzeziny- Ostrów Kaliski-Zagórna–Jamnice- Sobiesęki.Kurs 2Rano- dowóz do SOSW Nr 1 Kaliszu ul. Kordeckiego (2dzieci) na godz.8.00, NiepublicznSzkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska(1dziecko)na godz.8.00 (razem3dzieci).TrasaBrzeziny-Jamnice-Wrząca-SOSW w Kaliszu ul. Kordeckiego-Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska. Po południu
Poniedziałek Godz. 15.00 Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska, SOSW Nr 1 Kaliszu ul. Kordeckiego, SP 19 Kalisz Trasa-Wrząca,Jamnice, Zagórna(3dzieci) Wtorek,Godz. 15.00 Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska, SOSW Nr 1 Kaliszu ul. Kordeckiego, SP 19 Kalisz Trasa-Wrząca, Jamnice, Zagórna (3dzieci)ŚrodaGodz. 15.00 Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska, SOSW Nr 1 Kaliszu ul. Kordeckiego. Trasa- Wrząca,Jamnice (2dzieci)
Czwartek Godz. 15.00 Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna Olanka ul. Częstochowska, SP 19 Kalisz Trasa-Wrząca,Zagórna(2dzieci) Piątek Poniedziałek godz. 15.00 Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna „Olanka” ul. Częstochowska,
Trasa- Wrząca. (1dziecko)5.Plan Gminy Brzeziny stanowi załącznik nr 5. 6.Ze względu na niepełnosprawność przewożonych dzieci transport z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania nie powinien trwać dłużej niż 1 godzinę i 15 minut łącznie w jedną stronę.7.Dowóz dzieci do określonej palcówki oświatowej musi nastąpić w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych lub rewalidacyjno - wychowawczych zgodnie z planem zajęć. Wszelkie zmiany godzin przyjazdów i odjazdów będą uzgadniane z dyrekcją placówek oświatowych.
8.W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów. Imienny wykaz przewożonych uczniów i ich adresy zamieszkania będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.9.W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej m.in. na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości), odpracowywaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Dyrektora danej placówki o zmianie terminu godziny dowozu i odwozu.
10.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:1)zapewnienie pojazdów niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych w umowie zadań,2)Zamawiający wymaga, aby dowóz dzieci odbywał się pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób lub więcej (np. bus).W przypadku zwiększenia ilości dzieci dowożonych Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość samochodów.3)Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w czasie transportu. Zamawiający zastrzega sobie, iż w czasie transportu dzieci poza kierowcą wymagana jest dodatkowa osoba - opiekun, który będzie sprawował opiekę nad przewożonymi dziećmi,4)Wykonawca zapewnia właściwą jakość usługi (należyty stan techniczny pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, czystość pojazdów, regularność, punktualność, dyspozycyjność),
5)Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy),6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczniów podczas przewozów na zasadach określonych przez Kodeks cywilny,7)Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 8)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,9)w przypadku awarii pojazdu - środka transportu - z jakichkolwiek przyczyn na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy,10)Wyposażenie pojazdu musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu bhp i p.poż,11)w przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdów Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdów koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca oraz zobowiązany jest niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy, 11.Zakres obowiązków Opiekuna:1)Opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do pojazdu;2)Opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu;3)Opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami;
4)w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego;
5)Opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami prawnymi i placówką na wypadek ewentualnych opóźnień dowozu i odwozu wynikających z sytuacji niezależnych, np. korki,6)Opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekazuje ich osobom postronnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).7)Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych.
12.Wspólny słownik zamówień CPV:60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Zamówienie może być zrealizowane przez jednego Wykonawcę w całości.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: - zgodnie z pkt. 4.3. SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedstawi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201):
1. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, lub
2. Aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, lub
3. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertyZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 11 Projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Sadowa, gm. Brzeziny
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E w miejscowości Poćwiardówka"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 1 350,63 m.
- Usługi transportu sanitarnego krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.