Og³oszenie z dnia 2022-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00009448/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ko³obrzegu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT KO£OBRZESKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920794
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ko³obrzegu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91b916ac-7089-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00466756
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019194/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Budownictwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platform±”).
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) W celu z³o¿enia oferty wykonawca zobowi±zany jest za³o¿yæ na Platformie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do
Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”. Szczegó³owe informacje dot.
sposobu wykonania ww. czynno¶ci znajduj± siê w „Instrukcji obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP”, dostêpnej na stronie Platformy pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski/elearning
4) Wykonawca mo¿e wycofaæ z³o¿on± przez siebie ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa
siê poprzez jej wycofanie oraz z³o¿enie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest mo¿liwo¶ci edycji z³o¿onej
oferty). W tym celu wykonawca loguje siê na Platformê, wyszukuje i wybiera dane postêpowanie, a nastêpnie po przej¶ciu do
zak³adki „Oferta”, wycofuje j± przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertê”.
5) Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania
do Platformy.
7) Komunikacja wykonawcy z zamawiaj±cym w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta
U¿ytkownika Zewnêtrznego. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ i wniosków w
ramach postêpowania.
8) Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawc± w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta
zamawiaj±cego oraz kont jego U¿ytkowników Wewnêtrznych. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania wezwañ i zawiadomieñ,
informacji i odpowiedzi na pytania.
9) Zadawanie pytañ przez wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.
10) Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje), odbywa siê za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”.
11) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna
data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy.
Z uwagi na limit znaków, pozosta³e wymagania zawarte s± w rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.000011.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ko³obrzegu:
1. Zestaw komputerowy typu ALL-in_one: szt. 11
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej za ka¿dy dzieñ zw³oki w terminie realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) informacja o produkcie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
b) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 9 i 10 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych
materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww.
dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) informacja o produkcie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;b) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 9 i 10 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych
materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww.
dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z
wykonawców.
5) informacja o nazwie producenta oraz modelu oferowanego sprzêtu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy polegaj±cych na:1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w przypadku, gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
b) w sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±ca lub znacznie utrudniaj±ca realizacje przedmiotu umowy w terminie;
c) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej; przez Si³ê Wy¿sz± strony rozumiej± okoliczno¶ci o charakterze wyj±tkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie
jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie, trzêsienia ziemi, ska¿enia radioaktywne i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki bran¿owe, rozruchy, wojna i inne, które zaistnia³y po zawarciu niniejszej Umowy;
d) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±ce w szczególno¶ci:
• nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które
uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy;
• decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê
obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
• poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19;
• wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
• innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
2) zmianie wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT; w takiej sytuacji warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
3) zmianie sprzêtu wskazanego w ofercie na inny, je¿eli zaproponowany pierwotnie sprzêt nie bêdzie dostêpny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, ¿e oferowany sprzêt spe³ni wymagania okre¶lone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
2. W sytuacjach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, termin realizacji umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w terminowej i zgodnej z umow± realizacji przedmiotu umowy.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d niniejszego paragrafu wymaga przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez
stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.
4. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu Stron. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenia zamówienia wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) zw. dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) zw. dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ¶rodków do dezynfekcji 2
- Dowo¿enie dzieci z terenu Gminy Ko³obrzeg do szkó³ podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dostawa i monta¿ sprzêtu kuchennego do punktów ¿ywienia w obiektach "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- OCHRONA MIENIA MIEJSKIEGO ZAK£ADU ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ¦RODOWISKA W KO£OBRZEGU SP. Z O.O
- Dostawa asortymentu hotelowego: po¶ciel, rêczniki, narzuty i koce
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji o¶wietlenia ulicznego i drogowego stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa monitorów do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup sprzêtu komputerowego, oprogramowania i licencji do obs³ugi Urzêdu Miasta
- Dostawa sprzêtu komputerowego: serwery, komputery, laptopy dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityñskiego
wiêcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.