Og³oszenie z dnia 2024-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00533683/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa modu³owa ¿³obka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Braniewa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 111
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.braniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa modu³owa ¿³obka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29182b7c-2d53-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00466933
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035215/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 "Budowa modu³owa ¿³obka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://braniewo.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpny jest pod adresem: https://www.ezamawiajacy.pl/ , Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na https://www.ezamawiajacy.pl/ Wykonawca posiadaj±cy konto prowadzi komunikacjê z Zamawiaj±cym wy³±cznie za po¶rednictwem https://braniewo.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, organizacyjne, wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem : https://braniewo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=braniewo&
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Braniewa, zwany/-a dalej równie¿ „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Kontakt z IOD pod adresem email: iodum@braniewo.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Po ustaniu celu pierwotnego dane bêd± przetwarzane w celach archiwalnych, kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi. W przypadku zawarcia umowy – dane bêd± równie¿ przetwarzane w celach wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze zwi±zanych z rachunkowo¶ci±, podatkami, archiwizacj± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mog± zostaæ równie¿ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a tak¿e udostêpnione podmiotom, które zwracaj± siê o udostêpnienie danych w trybie ustawy o dostêpie do informacji publicznej; organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
• W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp).
• W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp)
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia:
• nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp);
• nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.2.12.2024.KG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy ¿³obka wraz z wyposa¿eniem oraz zagospodarowaniem terenu.
2. Zadanie dofinansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad oraz programu Maluch + 2022- 2029 (Aktywny Maluch 2022- 2029).
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, obejmuj±cej co najmniej:
a) projekt budowlany w zakresie zagospodarowania terenu inwestycji oraz formy architektoniczno- budowlanej- 5 egzemplarzy dokumentacji w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna na p³ycie CD/DVD, lub na innym no¶niku danych.
b) projekt techniczny dla bran¿y: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych – 5 egzemplarzy w wersji papierowej dla ka¿dej z bran¿ + 1 wersja elektroniczna na p³ycie CD/ DVD lub na innym no¶niku danych;
c) przedmiary robót dla wszystkich bran¿, które powinny byæ zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami, zawieraæ zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejno¶ci technologicznej, z ich opisem i wyliczeniem. Forma opracowania musi byæ zgodna z przedmiarem, stanowi±cym element kosztorysu inwestorskiego. Nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna na p³ycie CD/ DVD, lub na innym no¶niku danych;
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Opracowanie powinno byæ szczegó³owe i zawieraæ dok³adny opis poszczególnych robót podstawowych. Nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna na p³ycie CD/ DVD, lub na innym no¶niku danych
e) kosztorysy inwestorskie dla wszystkich bran¿. Opracowania powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno- u¿ytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458 z pó¼n. zm.) oraz w oparciu o kody CPV. Wykonawca jest zobowi±zany do uzgadniania z Zamawiaj±cym za³o¿eñ wyj¶ciowych do kosztorysowania. Nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 wersja elektroniczna na p³ycie CD/ DVD, lub na innym no¶niku danych.
2) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleñ (np. pozwolenia na budowê), zatwierdzeñ, uzgodnieñ, opinii i ekspertyz (np. ¶rodowiskowych), w tym uzyskanie na w³asny koszt:
a) pozwolenia na budowê,
b) niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy opinii, uzgodnieñ i pozwoleñ wymaganych do pozwolenia na budowê, tj.: warunki przy³±cza do sieci energetycznej, warunki przy³±cza do sieci ciep³owniczej, warunki techniczne dostawy wody i odbioru ¶cieków,
c) mapy do celów projektowych,
3) wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia,
4) wykonanie prac remontowych, przebudowy, zmiany sposobu u¿ytkowania wraz z adaptacj± i wyposa¿aniem budynków oraz zagospodarowaniem terenu zgodnie z projektami i uzyskanymi pozwoleniami,
5) wykonanie przy³±czy do sieci elektroenergetycznej, ciep³owniczej i wodoci±gowej,
6) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
7) uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu,
8) zapewnienie przez Wykonawcê na ka¿dym etapie realizacji inwestycji do zapewnienia na w³asny koszt:
• nadzoru autorskiego przy prowadzeniu prac,
• nadzoru kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno- budowlanymi bez ograniczeñ
9) wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, zgodnie z postanowienia umowy, zapisami SWZ (w tym Programem Funkcjonalno- U¿ytkowym), przepisami obowi±zuj±cego prawa, dokumentacj± projektow± i techniczn±, uzgodnieniami i wytycznymi w³a¶ciwych organów i podmiotów, sztuk± budowlan±, wiedz± techniczn±, obowi±zuj±cymi normami oraz do¶wiadczeniem w wykonywaniu prac objêtych przedmiotem umowy,
10) wykonanie tablicy informacyjnej (2 szt.), o której mowa w § 2 pkt 1 rozporz±dzenia, Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953). Tre¶æ, wielko¶æ (tab. informacyjna min. 80 x 120) i miejsce usytuowania Wykonawca zobowi±zuje siê uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
5. Wykonawca zobowi±zany jest w szczególno¶ci do zapoznania siê z Programem Funkcjonalno- U¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modu³owe i przeno¶ne
44211000-2 - Budynki z gotowych elementów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê w celu spe³nienia nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca:
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 1 500 000,00 z³.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y w/w dokumenty.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innego dokumentu, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e :
a) w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane, które ka¿da obejmowa³a swoim zakresem roboty budowlane w ramach budowy, przebudowy, rozbudowy budynku, budowli.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e w w/w wykazie min. dwie roboty budowlane z których ka¿da obejmowa³a swoim zakresem roboty budowlane w ramach budowy, przebudowy, rozbudowy budynku, budowli, o warto¶ci ³±cznej robót budowlanych równej lub wy¿szej ni¿ 5 000 000,00 z³ brutto.
wykaz wykonanych robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ
oraz ¿e dysponuje:
b) co najmniej jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta w bran¿y konstrukcyjno- budowlanej posiadaj±c±:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ,
• co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe,
• do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych dotycz±cych bran¿y konstrukcyjno- budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku, budowli- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
c) co najmniej jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta w bran¿y architektonicznej posiadaj±c±:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ,
• co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe
• do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku, budowli.
- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
d) co najmniej jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta bran¿y elektrycznej / elektroenergetycznej posiadaj±c±:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ - wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
e) co najmniej jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta bran¿y sanitarnej posiadaj±c±:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
f) co najmniej jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±cego:
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej wed³ug obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia uzyskane wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów Prawa Budowlanego,
• do¶wiadczenie w pe³nienie funkcji kierownika budowy, przez co nale¿y rozumieæ kierowanie w okresie ostatnich 5 lat ( przed terminem sk³adania ofert), pracami przy budowie, przebudowie, rozbudowie budynków, budowli- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
g) co najmniej jedn± osobê do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej / elektroenergetycznej posiadaj±c±:
• uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia otrzymane wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
h) co najmniej jedn± osobê do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnej posiadaj±c±:
• uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia otrzymane wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4) lit. a) niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za nadzorowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4) lit. b) - h) niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
c) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 1 500 000,00 z³.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na poni¿szy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 .
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. W przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ pieni±dz, orygina³ dokumentu wniesienia (tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia ze strony Gwaranta) nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej wraz z ofert±. Dokument nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
5. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
3) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 2991 r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wspólnicy spó³ki cywilnej/uczestnicy konsorcjum s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie postanowieñ projektu umowy, stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszyæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://braniewo.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-05
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
wiêcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn± przy Zespole Szkó³ Nr 2 w £osicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposa¿eniem dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO i Zwiêkszania Odporno¶ci
- Przebudowa i remont pomieszczeñ Centrum Obs³ugi Mieszkañca po³o¿onych na parterze istniej±cego budynku biurowo us³ugowego Grafit po³o¿onego przy ul. Namys³owskiej 8 we Wroc³awiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryszta³" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu ¦l±skim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
wiêcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.