eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoKOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO



Og³oszenie z dnia 2023-10-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO-LECZNICY IM. ¦W. JANA PAW£A II W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146630146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ppzolbrzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9567e55-5eea-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO-LECZNICZY W BRZESKU

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a9567e55-5eea-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00467206

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00421777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR-271.7.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 139018,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych.

Pod pojêciem „kompleksowe ¶wiadczeniu us³ug pralniczych” nale¿y rozumieæ:
a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiaj±cego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny,
b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej,
c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie,
d) w przypadku uszkodzonej bielizny po¶cielowej likwidacja uszkodzenia
e) dezynfekowanie termiczno –chemiczne,
f) sk³adanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawarto¶ci,
Pod pojêciem „bielizna szpitalna” nale¿y rozumieæ:
bieliznê ogólno – szpitaln±:
a) obrusy, rêczniki, ¶cierki, pid¿amy
b) bieliznê pacjentów
c) odzie¿ ochronn± personelu medycznego
Pod pojêciem „bielizna po¶cielowa” nale¿y rozumieæ:
a) poszwy, poszewki,
b) prze¶cierad³a, podk³ady
Pozosta³y asortyment szpitalny
1) Koce
2) Ko³dry,
3) Poduszki
4) Materace i pokrowce,

2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyj±tkiem niedziel i ¶wi±t, w³asnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Zamawiaj±cego przy ul. Ko¶ciuszki 33.
3. W sytuacjach wyj±tkowych Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ us³ugi pralnicze w dni ¶wi±teczne po wcze¶niejszym 7 – dniowym powiadomieniu Wykonawcy.
4. Odbiór bielizny brudnej odbywa³ siê bêdzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiaj±cego w godzinach 7°° - 10°° w obecno¶ci przedstawicieli Stron umowy.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny wed³ug asortymentu ilo¶ciowego i jako¶ciowego.
6. Odbiór bielizny czystej i suchej odbywaæ siê bêdzie na podstawie ilo¶ciowego i jako¶ciowego kwitu odbioru.
7. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zapewni wyniki badañ mikrobiologicznych (wykluczaj±cych obecno¶æ grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzaj±cych czysto¶æ mikrobiologiczn± po¶cieli z rozró¿nieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prze¶cierad³a – po jednym badaniu dla ka¿dego z asortymentów z ostatnich 3 miesiêcy.
9. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie ¶rodków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny to¿samy dokument oraz deklaracja CE.
10. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ dzia³ania ¶rodków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile).
11. Wykonawca zapewni o¶wiadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego – ¶rodków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia bêd±cych preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych ¶rodków.
12. Wykonawca zapewni czysto¶æ bielizny, dba³o¶æ o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ, za jako¶æ ¶rodków chemicznych (pior±cych i dezynfekcyjnych).
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddzia³ów szpitalnych.
14. Wszystkie ¶rodki stosowane przez Wykonawcê maj± posiadaæ stosowne atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa dopuszczaj±ce do u¿ywania w placówkach s³u¿by zdrowia.
15. Stosowane procedury musz± eliminowaæ wystêpowanie ogniw lub ¼róde³ zaka¿eñ, zapobiegaæ powstawaniu zaka¿eñ wewn±trzszpitalnych.
16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98300000-6 - Ró¿ne us³ugi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

98315000-4 - Us³ugi prasowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 129500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 132312,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITONET-KRAKÓW SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034

7.3.3) Ulica: GROMADZKA 52

7.3.4) Miejscowo¶æ: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-719

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 159285,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.