eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje"Budowa drogi na działkach: 10/1; 10/2; 15; 16/1; 21/8; 17/5; 17/2; 17/6; 21/11; 21/13; 21/9; 21/15; 7/24; 21/10; 21/16; 21/17; 7/33; 21/19; 83/12; 83/13; 21/20; 83/6; 82/1; 551/9"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Budowa drogi na działkach: 10/1; 10/2; 15; 16/1; 21/8; 17/5; 17/2; 17/6; 21/11; 21/13; 21/9; 21/15; 7/24; 21/10; 21/16; 21/17; 7/33; 21/19; 83/12; 83/13; 21/20; 83/6; 82/1; 551/9"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.4.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467264

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00451089

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa układu drogowego wraz z sieciami uzbrojenia terenu - infrastrukturą podziemną i naziemną w zakresie instalacji wodociągowych , instalacji kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia ulicznego. Zadanie jest realizowane pod nazwą: Budowa drogi na działkach: 10/1; 10/2; 15; 16/1; 21/8; 17/5; 17/2; 17/6; 21/11; 21/13; 21/9; 21/15; 7/24; 21/10; 21/16; 21/17; 7/33; 21/19; 83/12; 83/13; 21/20; 83/6; 82/1; 551/9".
2.2. W zakres zamierzenia zadania, dla którego Zamawiający uzyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja nr 1/2023 z dnia 1.02.2023 r.)obejmuje budowę układu drogowego - również przebudowę istniejących ulic w zakresie ograniczonym do skrzyżowań:
- ul. Polna, droga gminna nr 800054Z
- ul. Orla, droga gminna nr 800026Z
- ul. Gryfa Pomorskiego, droga gminna nr 800049Z
W zakresie przewidzianym do realizacji wykonana zostanie część w/w obiektu wraz z sieciami uzbrojenia terenu.
Zakres ten obejmuje:
- wycinki istniejących drzew na terenie inwestycji;
- rozbiórki domków kampingowych wyłączonych z użytkowania , przyłączy elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i gazowych;
- roboty ziemne związane z wykonaniem projektowanych sieci oraz posadowieniem budowli drogowej;
- budowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej grawitacyjnej;
- budowa sieci wodociągowej;
- budowa oświetlenia wraz z linią elektroenergetyczną zasilającą oświetlenie;
- usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą niezwiązaną z potrzebami ruchu drogowego (sieci elektro-energetyczne);
- budowa odcinka kanału technologicznego;
- budowa utwardzonych nawierzchni drogowych oraz nasadzenia zieleni.
Projekt budowlano-wykonawczy zawiera rozwiązania lokalizacyjne, geometryczne i konstrukcyjne dla projektowanego układu drogowego wraz z sieciami uzbrojenia terenu przewidzianymi do budowy. W części rysunkowej zawarto zmiany wynikające z zakresu realizowanej części zadania.
2.3. Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci: ZWiK Międzyzdroje. ENEA Operator, spółki gazowe, firmy teletechniczne, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego -o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności , wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych na posesjach przyległych do pasa drogowego, regulacji elementów ogrodzeń , bram wyjazdowych i furtek, naprawy cokołów ogrodzeniowych wynikające z obniżenia lub podwyższenia terenu przyległego do istniejących ogrodzeń, obramowania chodnika od strony posesji przyległych do pasa drogowego na całej długości chodnika przy pomocy obrzeży chodnikowych, usunięcie ewentualnych kolizji nowo budowanych sieci z istniejącą infrastrukturą podziemną.
2.4. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym szczegółowy kosztorys nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Pozycje mogą być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił uszczegółowienie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy określonego w ofercie.
2.5. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści wskazanych wyżej dokumentów.
2.6. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
2.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
2.8. Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, to produkty te stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
- wyglądu (struktura, barwa, kształt),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami.

Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.
2.9. Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz 3 ustawy Pzp.
2.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż na 7 dni przed dniem zawarcia niniejszej umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej "Harmonogramem"), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: um_malgorzatasomska@miedzyzdroje.pl .Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający.

Po zmianie:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa układu drogowego wraz z sieciami uzbrojenia terenu - infrastrukturą podziemną i naziemną w zakresie instalacji wodociągowych , instalacji kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia ulicznego. Zadanie jest realizowane pod nazwą: Budowa drogi na działkach: 10/1; 10/2; 15; 16/1; 21/8; 17/5; 17/2; 17/6; 21/11; 21/13; 21/9; 21/15; 7/24; 21/10; 21/16; 21/17; 7/33; 21/19; 83/12; 83/13; 21/20; 83/6; 82/1; 551/9".
2.2. W zakres zamierzenia zadania, dla którego Zamawiający uzyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja nr 1/2023 z dnia 1.02.2023 r.)obejmuje budowę układu drogowego - również przebudowę istniejących ulic w zakresie ograniczonym do skrzyżowań:
- ul. Polna, droga gminna nr 800054Z
- ul. Orla, droga gminna nr 800026Z
- ul. Gryfa Pomorskiego, droga gminna nr 800049Z
W zakresie przewidzianym do realizacji wykonana zostanie część w/w obiektu wraz z sieciami uzbrojenia terenu.
Zakres ten obejmuje:
- wycinki istniejących drzew na terenie inwestycji,przy czym Wykonawca ma zapewnić nadzór ornitologiczny w przypadku wycinki drzew w okresie ochronnym ptaków
- rozbiórki domków kampingowych wyłączonych z użytkowania , przyłączy elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i gazowych;
- roboty ziemne związane z wykonaniem projektowanych sieci oraz posadowieniem budowli drogowej;
- budowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej grawitacyjnej;
- budowa sieci wodociągowej;
- budowa oświetlenia wraz z linią elektroenergetyczną zasilającą oświetlenie;
- usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą niezwiązaną z potrzebami ruchu drogowego (sieci elektro-energetyczne);
- budowa odcinka kanału technologicznego;
- budowa utwardzonych nawierzchni drogowych oraz nasadzenia zieleni.
Projekt budowlano-wykonawczy zawiera rozwiązania lokalizacyjne, geometryczne i konstrukcyjne dla projektowanego układu drogowego wraz z sieciami uzbrojenia terenu przewidzianymi do budowy. W części rysunkowej zawarto zmiany wynikające z zakresu realizowanej części zadania.
2.3. Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci: ZWiK Międzyzdroje. ENEA Operator, spółki gazowe, firmy teletechniczne, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego -o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności , wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych na posesjach przyległych do pasa drogowego, regulacji elementów ogrodzeń , bram wyjazdowych i furtek, naprawy cokołów ogrodzeniowych wynikające z obniżenia lub podwyższenia terenu przyległego do istniejących ogrodzeń, obramowania chodnika od strony posesji przyległych do pasa drogowego na całej długości chodnika przy pomocy obrzeży chodnikowych, usunięcie ewentualnych kolizji nowo budowanych sieci z istniejącą infrastrukturą podziemną.
2.4. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym szczegółowy kosztorys nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Pozycje mogą być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił uszczegółowienie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy określonego w ofercie.
2.5. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści wskazanych wyżej dokumentów.
2.6. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
2.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
2.8. Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, to produkty te stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
- wyglądu (struktura, barwa, kształt),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami.

Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.
2.9. Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz 3 ustawy Pzp.
2.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż na 7 dni przed dniem zawarcia niniejszej umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej "Harmonogramem"), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: um_malgorzatasomska@miedzyzdroje.pl .Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający dokonuje zmiany w zapisach dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy

§ 9 ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej lub kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości ...................................(słownie: ...................................................... 00/100) zł, stanowiącej łącznie 5% ceny ofertowej brutto – w formie gwarancji ubezpieczeniowej

§ 9 ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
2.Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej lub kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości ...................................(słownie: ...................................................... 00/100) zł, stanowiącej łącznie 5% ceny ofertowej brutto – w formie .........................................................

Zamawiający dołącza do dokumentów postępowania „Decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2023 z dnia 16 lutego 2023 r , wydaną przez Starostę Kamieńskiego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-27 08:00

Po zmianie:
2024-09-06 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-27 08:05

Po zmianie:
2024-09-06 08:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.