Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00395411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586604344
1.5.8.) Numer faksu: 586604308
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a435818e-33bd-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Wyposażenie przedszkola gminnego w Pogórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209530,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu informatycznego i elektronicznego dla budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierający zestawienie sprzętu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Uwaga. Tabela zestawienie zawarte w pkt „VI. Do formularza ofertowego:” stanowi uproszczone zestawienie rzeczowo-ilościowe opracowane na podstawie Załącznika nr 2 do SWZ - na potrzeby skalkulowania ceny.
3) Zamawiający POMOCNICZO zamieszcza Załącznik nr 7.1 do SWZ stanowiący wyciąg z Projektu wykonawczego – Projektu wnętrz wykonanego przez biuro projektowe Ziółkowska Studio Architekt Paulina Zalewska-Ziółkowska. Do wykonania niniejszego zamówienia obowiązują wszystkie zapisy umieszczone w SWZ (w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami niniejszej SWZ i projektu wnętrz – do wyceny należy uwzględnić wytyczne SWZ i OPZ).
4) Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu sprzętu muszą spełniać wymagania zgodności z aktualnymi przepisami i posiadać stosowne certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp..
5) Opis warunków dostawy elementów wyposażenia:
6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu informatycznego i elektronicznego wskazanego w przedmiocie zamówienia z wymaganymi podzespołami, fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, licencji, itp.
7) cały asortyment sprzętowy należy dostarczyć w terminie określonym niniejszą SWZ do przedszkola gminnego w Pogórzu ul. Tadeusza Kościuszki 51.
8) dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana.
9) wniesienie, rozmieszczenie, zamontowanie i uruchomienie elementów dostawy jest objęte zamówieniem i jest w gestii Wykonawcy. W zakres zamówienia wchodzi również przeszkolenie Użytkownika z obsługi dostarczonych urządzeń.
10) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem pozyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Także zaleca się aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca
11) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Długość gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
12) Przez okres gwarancji serwis sprzętu i urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Gwarancja będzie świadczona w miejscu użytkowania sprzętu.
13) W dniu zawiadomienia o gotowości do odbioru Wykonawca przedstawi tabelaryczne zestawienie elementów dostawy z podziałem na pomieszczenia, w których to sprzęt informatyczny i elektroniczny ma zostać umieszczony. Zestawienie to będzie obejmowało ilość, cenę netto i brutto elementów dostawy.
14) Wykonawcy zostaną udostępnione dwie sale szatniowe do celów sukcesywnego składania przywiezionych elementów dostawy, oraz końcowego zamontowania elementów dostawy. Złożone w salach szatniowych elementy dostawy będą sukcesywnie przenoszone i wstawiane do docelowych pomieszczeń.
15) Wszelkie prace: wyładunkowe, montażowe itp. będą możliwe w godz. od 7:00 do 15:00 w dni robocze.
16) Po zakończonej dostawie, przed odbiorem końcowym Wykonawca uprzątnie po sobie wszelkie opakowania, folie etc.
17) W dniu zawiadomienia o gotowości do odbioru Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, zawierającej m. in. atesty, certyfikaty, karty techniczne wszystkich asortymentów dostarczonego wyposażenia, która opatrzona będzie spisem treści i której elementy będą uszeregowane zgodnie z uproszczonym zestawieniem rzeczowo-ilościowym opracowanym na podstawie Załącznika nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214784,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2249989,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214784,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214784,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
- Przebudowa drogi gminnej nr 134029G Suchy Dwór-Dębogórze, gm. Kosakowo
- Budowa drogi gminnej ul. Do Morza w miejscowości Mechelinki Gmina Kosakowo na odcinku od ul. Wiśniowej do osiedla Anchoria
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.