eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TanowoBudowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Poddymin i Zalesie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Poddymin i Zalesie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Tanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 31-26-983

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzebiez@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6d12c80-0224-41ec-af8d-7457d0347569

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Poddymin i Zalesie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d12c80-0224-41ec-af8d-7457d0347569

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055180/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa podwójnej samodzielnej kancelarii leśniczego (SKL) dla leśnictw Poddymin i Zalesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego budynku biurowego (podwójnej kancelarii leśnictw Poddymin i Zalesie) wraz z zewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym i energii elektrycznej oraz utwardzeniem terenu, do realizacji na terenie działki ewid. 535/2 położonej w Zalesiu, obręb Zalesie, gmina Police, województwo zachodniopomorskie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ, tj. w dokumentacji projektowej zawierającej:
1) projekt architektoniczno–budowlany;
2) projekt zagospodarowania terenu;
3) projekt techniczny – projekt wykonawczy
4) załączniki do ww. w pkt 1-3
5) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
6) Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o. z dnia 17 kwietnia 2024 r. (znak sp. 18612/2024/OD3/ZR1)
7) Decyzję nr 235/2024 Starosty Polickiego z dnia 5 kwietnia 2024 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę dla PGL LP Nadleśnictwa Trzebież, wolnostojącego budynku biurowego (kancelarii leśnictw) wraz z zewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym i energii elektrycznej oraz utwardzeniem terenu, do realizacji na terenie działki ewid. 535/2 położonej w Zalesiu, obręb Zalesie, gm. Police (zn. sp.: AB.6740.2.212.2023.HG);
8) przedmiar robót - Zamawiający informuje, że załączony do SWZ przedmiar robót nie determinuje zakresu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie powinien zweryfikować i ustalić, czy zachodzi konieczność wykonania innych robót budowlanych niż określone w przedmiarze robót oraz czy podane ilości są
prawidłowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną w SWZ oraz w załączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia. Przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy przy kalkulacji ceny oferty.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot
zamówienia na okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji projektowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne". Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności zostały opisane w SWZ.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) robót ziemnych,
2) robót konstrukcyjno – budowlanych,
3) robót instalacyjnych sanitarnych,
4) robót w zakresie instalacji elektrycznych,
5) robót wykończeniowych,
6) zagospodarowania terenu;
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.

Zamawiający nie przewiduje obowiązku ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w dniu 22.08.2024 r.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 7) PZP, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Art. 263 nie znajduje zastosowania, gdyż w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W dniu 2 sierpnia 2024 r., Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszą, ofertę Wykonawcy Domy Szkieletowe Tomasz Jacenik, z siedzibą przy ul. Ofiar Stutthofu 28 w 72-010 Police. Termin zawarcia umowy ustalono na dzień 7 sierpnia 2024 r.

Wykonawca w dniu 5 sierpnia 2024 r. zwrócił się z wnioskiem o przesunięcie terminu zawarcia umowy z uwagi na zaplanowany wcześniej urlop wypoczynkowy i nieobecność upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. W odpowiedzi na wniosek Zamawiający przychylił się w przedmiotowej sprawie, wyznaczając nowy termin podpisania umowy na dzień 23 sierpnia 2024 r.

Kolejno w dniu 16 sierpnia 2024 r. Wykonawca złożył Zamawiającemu pismo, że nie będzie w stanie zawrzeć umowy z przyczyn od siebie niezależnych wskazując na zakończenie współpracy z jednym z kierowników budowy, którym Wykonawca dysponował na etapie badania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

W związku z tym, iż poza ogólnym oświadczeniem Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żadnych dokumentów potwierdzających, że rzeczywiście przestał dysponować osobą wskazaną na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, a jego zachowanie ewidentnie zmierza do uchylenia się od podpisania umowy to Zamawiający w dniu 20 sierpnia 2024 r. skierował do Wykonawcy ostateczne wezwanie do podpisania umowy na dzień 22 sierpnia 2024 r.

Wykonawca żadnych czynności w określonym terminie nie podjął. Wykonawca
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy i nie podpisał umowy
w pierwotnym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie uczynił tego również w kolejnym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Powyższe wypełniło przesłankę unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.