Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373426/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00396157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa szkół w Daniszynie i Słaborowicach, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 734 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ostrowwielkopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ostrowwielkopolski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa szkół w Daniszynie i Słaborowicach, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9938c63e-40bb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021521/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 „Modernizacja i rozbudowa szkół w Daniszynie i Słaborowicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373426/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK-PZ.271.1.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4608755,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daniszynie wraz z infrastrukturą technicznąRozbudowa budynku istniejącej Szkoły Podstawowej w Daniszynie poprzez dobudowę w kierunku zachodnim dwukondygnacyjnego budynku z czterema salami lekcyjnymi wraz z pomieszczeniami pomocniczymi i korytarzami oraz remont części istniejącego budynku w zakresie wymiany instalacji elektrycznej, docieplenia stropodachu i ścian wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz likwidacją naświetla klatki schodowej typu luksfery wraz z termomodernizacją wybranych przegród zewnętrznych. W celu obniżenia kosztów energii elektrycznej zamierza się zamontować instalację fotowoltaiczną. Ze względu na obowiązujące standardy budynków użyteczności publicznej przewiduje się dostosowanie do osób niepełnosprawnych piętra budynku.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji w postaci wykonania dokumentacji projektowej i jej realizacji w ramach umowy „Zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja inwestycji rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac poczynając od prac projektowych, zatwierdzenia dokumentacji projektowej i uzyskania Decyzji o Pozwoleniu na Budowę, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wskazanych w projekcie oraz robót wykończeniowych niezbędnych w celu przystosowania istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daniszynie wraz z infrastrukturą techniczną, przyłączami, chodnikami oraz terenami zielonymi. Inwestycja zlokalizowana na terenie Szkoły Podstawowej w Daniszynie, na działkach geodezyjnych nr 1155/1, 1156, 1159/2, 1163, stanowiących własność Inwestora.
Istniejący budynek i projektowana rozbudowa muszą spełniać wymogi przepisów Prawa Budowlanego, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wymagań Inwestora.
Wysokość i wymiary budynku należy dostosować do wymaganej funkcji z uwzględnieniem wszystkich wymogów zawartych w PFU, przepisach techniczno-budowlanych oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ze szczególnym uwzględnieniem niskich kosztów eksploatacji budynku i zużycia energii w okresie eksploatacji.
Orientacyjne wartości rozbudowy obiektu:
• Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku 322,09 m2
• Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy 164,04 m2
• Powierzchnia użytkowa istniejącego budynku 550,63 m2
• Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy 271,32 m2
• Kubatura brutto istniejącego budynku 2 570,83 m3
• Kubatura brutto projektowanej rozbudowy 1236,02 m3
• Długość istniejącego budynku 23,16 m
• Długość projektowanej rozbudowy 11,87 m
• Szerokość budynków 13,82 m
• Wysokość budynków 8,50 m
• Ilość kondygnacji budynków – II nadziemne, I podziemna w części istniejącej
Zakres robót budowlanych:
A. Termomodernizacja budynku istniejącego:
o ocieplenie ściany południowej płytami styropianowymi,
o malowanie frontowej elewacji istniejącego budynku,
o ocieplenie stropodachu,
o wymiana okien i drzwi zgodnie z częścią rysunkową,
o wymiana luksfer na okno,
o przebudowa schodów wejściowych,
o remont pochylni i murku oporowego przy wejściu do piwnicy,
o wymiana zadaszenia nad pochylnią,
B. Remont pomieszczeń:
o wyburzenia – powiększenie przedsionka, wykonanie nowych drzwi,
o montaż ścian wewnętrznych – podział istniejących pomieszczeń,
o remont toalet – dostosowanie do obowiązujących przepisów,
o remont aneksu kuchennego – montaż umywalki, odbicie i odtworzenie płytek,
o wymiana drzwi wewnętrznych oraz montaż dodatkowych drzwi na piętrze,
o nowe posadzki na korytarzach i klatce schodowej – wykładzina pcv,
o nowe posadzki w salach z progami w wejściu – 2 sale lekcyjne,
o montaż sufitów podwieszanych na korytarzach i klatce schodowej,
o montaż pochylni/platformy dla niepełnosprawnych – dostęp z budynku biblioteki,
o wymiana balustrad i kraty zabezpieczającej na klatce,
o remont pomieszczenia kotłowni, montaż zsypu na opał,
C. Remont instalacji elektrycznych:
o wymiana instalacji elektrycznej,
o wymiana oświetlenia wewnętrznego,
o montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp,
D. Remont instalacji sanitarnych:
o przebudowa przyłącza wody,
o montaż pompy ciepła na potrzeby C.O. i C.W.U.,
o wymiana instalacji C.O.,
o wymiana instalacji C.W.U.,
o wymiana instalacji wody zimnej,
o wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1
znajduje się w załączniku nr 9 - PFU DANISZYN, który stanowi załącznik do SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
PFU może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 2521769,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Słaborowicach wraz z infrastrukturą technicznąRozbudowa budynku oświatowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słaborowicach poprzez dobudowę w kierunku północnym jednokondygnacyjnego budynku. Przewiduje się powstanie pomieszczeń: sale lekcyjne, gabinety terapeutyczne, pokój nauczycielski, szatnię, bibliotekę i część komunikacyjną. Ponadto przewiduje się remont istniejącej części min. istniejących sal lekcyjnych, wymianę instalacji elektrycznej, wraz z termomodernizacją wybranych przegród zewnętrznych oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. W celu obniżenia kosztów energii elektrycznej zamierza się zamontować instalację fotowoltaiczną. Ze względu na obowiązujące standardy budynków użyteczności publicznej należy przewidzieć dostosowanie do osób niepełnosprawnych budynku.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji w postaci wykonania dokumentacji projektowej i jej realizacji w ramach umowy „Zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja inwestycji rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac poczynając od prac projektowych, zatwierdzenia dokumentacji projektowej i uzyskania Decyzji o Pozwoleniu na Budowę, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wskazanych w projekcie oraz robót wykończeniowych niezbędnych w celu przystosowania istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Słaborowicach wraz z infrastrukturą techniczną, przyłączami, chodnikami oraz terenami zielonymi. Inwestycja zlokalizowana na terenie Szkoły Podstawowej w Słaborowicach, na działce geodezyjnej nr 175/4, stanowiącej własność Inwestora.
Istniejący budynek i projektowana rozbudowa muszą spełniać wymogi przepisów Prawa Budowlanego, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wymagań Inwestora.
Wysokość i wymiary budynku należy dostosować do wymaganej funkcji z uwzględnieniem wszystkich wymogów zawartych w PFU, przepisach techniczno-budowlanych oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ze szczególnym uwzględnieniem niskich kosztów eksploatacji budynku i zużycia energii w okresie eksploatacji.
Orientacyjne wartości rozbudowy obiektu:
• Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku 890,63 m2
• Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy 244,25 m2
• Powierzchnia użytkowa istniejącego budynku 738,34 m2
• Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy 242,09 m2
• Kubatura brutto istniejącego budynku 4159,24 m3
• Kubatura brutto projektowanej rozbudowy 1140,65 m3
• Długość istniejącego budynku 33,87 m
• Długość projektowanej rozbudowy 19,76 m
• Szerokość istniejącego budynku 47,84 m
• Szerokość projektowanej rozbudowy 15,84 m
• Wysokość budynków 4,67 m
• Ilość kondygnacji budynków – I nadziemna, I podziemna do usunięcia
Zakres robót budowlanych:
A. Termomodernizacja budynku istniejącego:
o remont elewacji w tym malowanie w zakresie wg części rysunkowej,
o remont stropodachu nad salą gimnastyczną wraz z ociepleniem i wykonaniem hydroizolacji,
o ocieplenie stropodachu rozbudowanego skrzydła,
o wymiana drzwi i okien zgodnie z częścią rysunkową
B. Przebudowa:
o wyburzenia części istniejącego budynku zgonie z częścią rysunkową,
o usunięcie podpiwniczenia poprzez zasypanie i wykonanie nowej podłogi na gruncie,
o dostosowanie oddziałów przedszkolnych do obowiązujących przepisów – wydzielenie przeciwpożarowe, dostosowanie okien ewakuacyjnych,
C. Remont pomieszczeń:
o wyburzenia ścian działowych – wg części graficznej,
o montaż ścian wewnętrznych – podział istniejących pomieszczeń,
o remont toalet – dostosowanie do obowiązujących przepisów,
o wymiana drzwi wewnętrznych oraz montaż dodatkowych drzwi,
o nowe posadzki na korytarzach,
o montaż sufitów podwieszanych na korytarzach,
o montaż pochylni dla niepełnosprawnych,
o remont pomieszczenia kotłowni,
D. Remont instalacji elektrycznych:
o wymiana instalacji elektrycznej w budynku z wyłączeniem pomieszczeń A.0.01-A.0.10,
o wymiana oświetlenia wewnętrznego podstawowego i awaryjnego w budynku z wyłączeniem pomieszczeń A.0.01-A.0.10,
o montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp,
o modernizacja instalacji odgromowej wraz z połączeniem z instalacją odgromową projektowanej rozbudowy,
E. Remont instalacji sanitarnych:
o wymiana instalacji C.O. w budynku z wyłączeniem pomieszczeń A.0.01 – A.0.10 oraz A.0.13-A.0.16,
o wymiana instalacji C.W.U. w częściach remontowanych i przebudowywanych,
o wymiana instalacji wody zimnej w częściach remontowanych i przebudowywanych,
o wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej w częściach remontowanych i przebudowywanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2
znajduje się w załączniku nr 10 – PFU SŁABOROWICE , który stanowi załącznik do SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
PFU może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
4.5.5.) Wartość części: 2086986,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2956000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6360945,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2956000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe K-C Kinga Czysta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642172456
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 11
7.3.4) Miejscowość: Topola Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K-C Kinga Czysta
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K-C Kinga Czysta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2956000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6758850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2480000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe K-C Kinga Czysta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642172456
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 11
7.3.4) Miejscowość: Topola Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K-C Kinga Czysta
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K-C Kinga Czysta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2480000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.