Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00476879/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00479414/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00516808/01 - Wynik z dnia 2024-09-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa myd³a w pianie i p³ynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. DIETLA W KRAKOWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564179
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-121
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dietl.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zp.dietl.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myd³a w pianie i p³ynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6af915c3-42d3-4486-b62d-6b891a7319d7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00468334
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003256/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.19 Dostawa myd³a w p³ynie i w pianie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9662353.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/966235
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
Oferta musi byæ sporz±dzona w ogólnie dostêpnych formatach danych i z³o¿ona za po¶rednictwem platformazakupowa.pl Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zalecane przez zamawiaj±cego formaty to: .pdf, .doc, .docx, .odt., .xls, .xlsx. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta wykonawcy), odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: zp@dietl.krakow.pl. Szczegó³y w Rozdziale XXIII, XXV, XXVI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, tel. 12 68 76 330, e-mail: sekretariat@dietl.krakow.pl. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IODO), Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, e-mail: iodo@dietl.krakow.pl tel. 12 687 63 77.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/26/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa myd³a w pianie i p³ynie, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 2 DO SWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓ£OWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w ca³o¶ci ¶rodków, o których mowa w §3 ust. 1, w okresie obowi±zywania Umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji polegaj±ce na wyd³u¿eniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 6 miesiêcy. Dostawca nie mo¿e odmówiæ wykonania umowy w zakresie objêtym opcj±, o ile tylko Zamawiaj±cy z³o¿y o¶wiadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem niewa¿no¶ci) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesi±c przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy wskazanym w ust. 1. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych obowi±zuj±cych w dacie z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów i spe³niaj±ca pozosta³e wymagania zamawiaj±cego. Ocenê ³±czn± oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
dotyczy poz. 2- certyfikat ECOLAB lub równowa¿ny
- certyfikat ECARF wydawany przez Fundacjê Europejskiego Centrum Badania Alergii lub równowa¿ny
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
dotyczy poz. 2- certyfikat ECOLAB lub równowa¿ny
- certyfikat ECARF wydawany przez Fundacjê Europejskiego Centrum Badania Alergii lub równowa¿ny
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub bêd± one niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 3 DO SWZ.
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w V rozdziale SWZ
3) pe³nomocnictwo
4) wype³niony formularz ofertowy, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 1 DO SWZ,
5) wype³niony formularz cenowy wraz ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 2 DO SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 3 DO SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. Do oferty nale¿y równie¿ do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzania zmian do umowy okre¶lono w za³±czniku nr 4 do SWZ- wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/966235
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-02
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporz±dzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i monta¿em, krzese³ i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie.
- 430.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, ksi±¿ek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 czê¶ci
- KR-01/29/24, Utrzymanie czysto¶ci budynków Instytutu Zootechniki - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWO¯ENIA CHORYCH W ILO¦CI 3 SZT.
- ¦wiadczenie us³ugi In¿yniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Przysz³o¶ci na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga kompleksowego utrzymania w sta³ej czysto¶ci obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci, dla Poznañskich O¶rodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostaw ¶rodków czysto¶ci na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawa rêczników papierowych, dozowników do rêczników w roli, myd³a w piance
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz materia³ów gospodarczych
- dostawa artyku³ów biurowych i pi¶miennych oraz materia³ów eksploatacyjnych do obs³ugi sprzêtu informatycznego do Oddzia³u Okrêgowego NBP w £odzi.
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.