eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa myd³a w pianie i p³ynie



Og³oszenie z dnia 2024-08-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa myd³a w pianie i p³ynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. DIETLA W KRAKOWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564179

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-121

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dietl.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zp.dietl.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa myd³a w pianie i p³ynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6af915c3-42d3-4486-b62d-6b891a7319d7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00468334

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003256/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.19 Dostawa myd³a w p³ynie i w pianie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/966235

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/966235

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
Oferta musi byæ sporz±dzona w ogólnie dostêpnych formatach danych i z³o¿ona za po¶rednictwem platformazakupowa.pl Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zalecane przez zamawiaj±cego formaty to: .pdf, .doc, .docx, .odt., .xls, .xlsx. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta wykonawcy), odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: zp@dietl.krakow.pl. Szczegó³y w Rozdziale XXIII, XXV, XXVI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, tel. 12 68 76 330, e-mail: sekretariat@dietl.krakow.pl. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IODO), Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, e-mail: iodo@dietl.krakow.pl tel. 12 687 63 77.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/26/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa myd³a w pianie i p³ynie, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 2 DO SWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓ£OWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W przypadku niewyczerpania w ca³o¶ci ¶rodków, o których mowa w §3 ust. 1, w okresie obowi±zywania Umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji polegaj±ce na wyd³u¿eniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 6 miesiêcy. Dostawca nie mo¿e odmówiæ wykonania umowy w zakresie objêtym opcj±, o ile tylko Zamawiaj±cy z³o¿y o¶wiadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem niewa¿no¶ci) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesi±c przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy wskazanym w ust. 1. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych obowi±zuj±cych w dacie z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów i spe³niaj±ca pozosta³e wymagania zamawiaj±cego. Ocenê ³±czn± oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

dotyczy poz. 2
- certyfikat ECOLAB lub równowa¿ny
- certyfikat ECARF wydawany przez Fundacjê Europejskiego Centrum Badania Alergii lub równowa¿ny

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

dotyczy poz. 2
- certyfikat ECOLAB lub równowa¿ny
- certyfikat ECARF wydawany przez Fundacjê Europejskiego Centrum Badania Alergii lub równowa¿ny

Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub bêd± one niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 3 DO SWZ.
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w V rozdziale SWZ
3) pe³nomocnictwo
4) wype³niony formularz ofertowy, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 1 DO SWZ,
5) wype³niony formularz cenowy wraz ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 2 DO SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 3 DO SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. Do oferty nale¿y równie¿ do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzania zmian do umowy okre¶lono w za³±czniku nr 4 do SWZ- wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/966235

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.