eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbicznoModernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zbiczno



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zbiczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbiczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Brodnicka 53

1.5.2.) Miejscowość: Zbiczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-305

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 393 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zbiczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2f4ac30-1995-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zbiczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f4ac30-1995-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011526/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zbiczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.28.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1969263,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Pokrzydowo i Ciche.
1) Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Pokrzydowo na działkach nr dz. nr 143/1 i 143/2. Zakres zamierzenia obejmuje budowę żelbetowego systemowego nadziemnego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności 300 m3, wraz z uzbrojeniem w przewody technologiczne, energetyczne i sterownicze. Dla zbiornika żelbetowego przewiduje się rozbudowę ogrodzenia panelowego stacji uzdatniania wody oraz utwardzenia. Ponadto w ramach zadania zaprojektowano wymianę istniejących pomp głębinowych wraz z przewodami tłocznymi w studni nr 1 i nr 2 wraz z wymianą sond głębinowych. W budynku SUW przewiduje się wymianę mieszaczy wodno powietrznych, wodomierzy oraz złoża filtracyjnego w dwóch zbiornikach filtracyjnych ciśnieniowych. SUW zostanie wyposażona w system monitoringu wraz z systemem powiadamiania o awarii oraz złącze dla podłączenia agregatu prądotwórczego – zgodnie z projektem branży elektrycznej. Zaplanowano również odnowienie elewacji i ścian wewnętrznych polegające na uzupełnieniu ubytków w istniejących tynkach i malowaniu.

2) Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Ciche na działce nr dz. nr 120/2. Zakres zamierzenia obejmuje wymianę istniejących pomp głębinowych wraz z przewodami tłocznymi w studni nr 1 i nr 2 wraz z wymianą sond głębinowych. W budynku SUW przewiduje się wymianę mieszacza wodno powietrznego, dwóch filtrów ciśnieniowych, dmuchawy bocznokanałowej, sprężarek, zestawu hydroforowego, wodomierzy, orurowania i uzbrojenia zgodnie z projektem branży sanitarnej. SUW zostanie wyposażona w system monitoringu wraz z systemem powiadamiania o awarii oraz złącze dla podłączenia agregatu prądotwórczego – zgodnie z projektem branży elektrycznej. Dla inwestycji przewidziano również demontaż istniejących urządzeń. Budynek SUW zostanie wyremontowany poprzez odnowienie elewacji i ścian wewnętrznych polegające na uzupełnieniu ubytków w istniejących tynkach oraz malowaniu. W ramach zadania zaplanowano wyposażenie SUW w obwody zasilające projektowane urządzenia, sterowanie elektryczne wraz z okablowaniem wewnętrznym, automatyką i system powiadamiania o awariach.

2. Zamierzenie budowlane realizowane będzie na podstawie;
1) Pozwolenia na budowę dla modernizacji SUW w Pokrzydowie
2) zgłoszenia robót dla modernizacji SUW w Cichem.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót, STWiOR, stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ust. 1 ustawy Pzp).

1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1645 z późn. zm.) tj. czynności wskazanych w przedmiarach robót.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli stosowania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1981111,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3797010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550163,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FISZER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341562691

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550163,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.