eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin,,Dostawa sprzętu gastronomicznego do stref gastronomicznych w obiekcie spółki Fabryka Wody położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa sprzętu gastronomicznego do stref gastronomicznych w obiekcie spółki Fabryka Wody położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368786194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-627

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 915065290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@fabrykawody.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fabrykawody.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a315fa4d-db36-47dd-866b-7c235a4459f4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa sprzętu gastronomicznego do stref gastronomicznych w obiekcie spółki Fabryka Wody położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a315fa4d-db36-47dd-866b-7c235a4459f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FW/ZM/26/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 468789,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem sprzętu gastronomicznego oraz mebli, zwanego dalej Sprzętem Gastronomicznym, przeszkoleniem z obsługi Sprzętu Gastronomicznego wskazanych pracowników Zamawiającego oraz serwisem gwarancyjnym, zgodnie z dokumentami postępowania.
2. Miejscem realizacji zamówienia jest obiekt przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie pn. Park Wodny Fabryka Wody – Nowa Gontynka (zwany dalej Obiektem). Jednocześnie Zamawiający wskaże Wykonawcy konkretne pomieszczenia dostawy i montażu Sprzętu Gastronomicznego, zgodnie z warunkami umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia, które z technicznego, technologicznego, organizacyjnego lub prawego punktu widzenia są lub okażą się niezbędne do uzyskania rezultatów opisanych lub wynikających (chociażby pośrednio) z SWZ, w szczególności:
1) sprzedaż,
2) dostawę,
3) wniesienie,
4) montaż,
5) uruchomienie,
6) szkolenie,
7) gwarancję oraz serwis Sprzętu Gastronomicznego.
4. Dostarczony Sprzęt Gastronomiczny musi być fabrycznie nowy, kompletny i – po montażu – gotowy do użycia, dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, spełniać wszelkie wymagania wynikające z przepisów praw oraz z norm w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania (m. in. Certyfikat CE, atesty) i spełnić warunki HACCP dla gastronomii.
Za fabrycznie nowe uznaje się urządzenia i sprzęty nieużywane za wyjątkiem testów będących normalnym etapem produkcji i kontroli wyprodukowanych w roku dostawy. Dostawa zakłada stosowanie wyłącznie technologii i urządzeń spełniających normy ekologiczne UE określone w obwieszczanych Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540709,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728556,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540709,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suma Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692542883

7.3.3) Ulica: Morska 44

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-255

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540709,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.