Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00392939/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru transportu i utylizacji odpodów medycznych dla Szpitala Specjalistcznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 34 74 100
1.5.8.) Numer faksu: 34 65 172
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.falkiewicza.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru transportu i utylizacji odpodów medycznych dla Szpitala Specjalistcznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0334da-4ca2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035306/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 749804 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych wytworzonych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego.
2. W zakres przedmiotu umowy wchodzi odbiór, transport i utylizacja następujących odpadów medycznych (numeracja podana zgodnie z katalogiem odpadów określonym w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 r. poz. 10):
a) 18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wył. 18 01 03*) - w szacunkowej ilości 4 580 kg na okres 24 miesięcy,
b) 18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny (z wył. 18 01 80 i 18 01 82) - w szacunkowej ilości 130 000 kg na okres 24 miesięcy,
c) 18 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - w szacunkowej ilości 35 500 kg na okres 24 miesięcy,
d) 18 01 08* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne - w szacunkowej ilości 10 kg na okres 24 miesięcy,
e) 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 - w szacunkowej ilości 20 kg na okres 24 miesięcy,
f) 18 01 06* - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - w szacunkowej ilości 300 kg na okres 24 miesięcy,.
3. Wskazane powyżej ilości odpadów stanowią ilości szacunkowe, jakie Zamawiający może przekazywać Wykonawcy do utylizacji w ciągu w/w okresu. W przypadku nie przekazania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy - tj. 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, do utylizacji ilości odpadów określonych w załączniku nr 1a do umowy (formularz cenowy), Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego.
4, Wykonawca zobowiązany w przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport lub pozwolenia na unieszkodliwianie odpadów niezwłocznie przedłożyć nowe zezwolenie/pozwolenie osobie odpowiedzialnej za odbiór odpadów medycznych, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Odbiór odpadów będzie realizowany trzy (3) razy w tygodniu, w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 7:30 - 15:00.
6. Wykonawca odbierze od Zamawiającego odpady transportem własnym na własny koszt i ryzyko, z załadunkiem i rozładunkiem własnymi siłami.
7. Wykonawca każdorazowo podczas odbioru odpadów do utylizacji, będzie dokonywał pomiaru ich wagi w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
8. Ważenie odbieranych odpadów nastąpi przed załadunkiem na środki transportu w miejscu ich gromadzenia. Ilość odbieranych odpadów będzie potwierdzona podpisem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcę.
9. Potwierdzenie odbioru odpadów medycznych odbywać się będzie na Karcie Przekazania Odpadu, której wzór jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Pojazdy, którymi dokonywany będzie transport odpadów medycznych winny spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa.
11. Kierowcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu odpadów medycznych.
12, Wykonawca, w zakresie świadczonej usługi ponosić będzie samodzielnie odpowiedzialność przed organami uprawnionymi do kontroli prawidłowości odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów oraz jednocześnie zobowiązuje się do wykonywania wydanych przez nich w tym zakresie zaleceń na własny koszt.
13 Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia wydanych w drodze decyzji przez właściwy organ, ważnych przez okres trwania umowy, z uwzględnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1587) oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. W sytuacji, gdy ważność zezwolenia wygasa przed końcem trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej decyzji.
11. Wykonawca zapewni realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1587) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwienia odpadów medycznych pochodzących z obiektu Zamawiającego na obszarze województwa dolnośląskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2022 poz.2556 ze zm.) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami w/w ustawy. W przypadku, gdy na terenie województwa dolnośląskiego, na którym wytwarzane są odpady brak jest instalacji do spalania odpadów, Zamawiający będzie wymagał, aby usługa unieszkodliwienia odpadów medycznych była wykonywana w spalarni możliwie najbliżej położonej miejsca wytwarzania odpadów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686479,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690160,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686479,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONDIS Medison Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROMAROL-PLUS Medison Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042
7.3.3) Ulica: Puszkina
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686479,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.