Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane na obszarze zabytkowego cmentarza rzymskokatolickiego w Bogutach-Piankach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45
1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2775003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6339d2e-c20a-4432-a983-4481aec3012e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane na obszarze zabytkowego cmentarza rzymskokatolickiego w Bogutach-Piankach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6339d2e-c20a-4432-a983-4481aec3012e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060301/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane na obszarze zabytkowego cmentarza rzymskokatolickiego w Bogutach-Piankach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPM.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych, uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych,
• sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej przeprowadzonych działań konserwatorskich i restauratorskich uwzględniającej dokumentację rysunkową, fotograficzną i opisową;
• uzyskanie akceptacji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (dalej: MWKZ) - przedmiotowy obiekt wpisany jest do rejestru zabytków,
• opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na podejmowanie działań na terenie zabytkowego cmentarza wraz z wymaganymi załącznikami oraz przekazanie do Zamawiającego kopii złożonego wniosku z potwierdzeniem jego wpłynięcia do właściwego organu administracji, jeżeli będzie wymagane,
• przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowych nagrobków,
• konserwację zachowawczą pozostałych pomników znajdujących się na terenie cmentarza,
• renowację zabytkowej bramy,
• renowację ogrodzenia cmentarza, tj. kamiennego muru,
• odtworzenie nawierzchni pieszych,
• budowę/montaż obiektów małej architektury,
• wykonanie miejsca prezentowania fragmentów elementów nagrobków znalezionych podczas prac porządkowych,
• przeprowadzenie prac agrotechnicznych mających na celu zwalczanie niepożądanych gatunków drzew i krzewów,
• wykonanie terenów zieleni w postaci kompozycji drzew, krzewów, krzewinek, runa, powierzchni trawiastych,
• pielęgnacja gwarancyjna wykonanych terenów zielonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
45215400-1 - Roboty na cmentarzach
45236300-3 - Wyrównywanie terenu cmentarzy
45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Równocześnie zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.