Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308898/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp.z.o.o. w Rzeszowie - szkolenia dla platformy 2 PSLBiW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp.z.o.o. w Rzeszowie - szkolenia dla platformy 2 PSLBiW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6e8ae8-1e0d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.19.2022.ALA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Audit wewnętrzny w laboratorium w odniesieniu do normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 (grupa do 35 osób - 1 grupa szkoleniowa)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metrologia - nadzór nad wyposażeniem pomiarowym w laboratorium zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 (1 grupa szkoleniowa -nie więcej niż 35 osób)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szacowanie niepewności pomiaru w laboratorium fizykochemicznym zgodniez wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 (grupa do 35 osób- 1 grupa szkoleniowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa , E. Tarnas-Szwed Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462378915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 605000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas - Szwed sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 2378 915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6050,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6050,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas-Szwed Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462378915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95 E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego,
- Dostawa leku immunoglobulin.
- Dostawa płynów infuzyjnych.
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego dysku zewnętrznego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
- Usługa transportu pracowników zaangażowanych w realizację FEP 2021-2027
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 10 części)
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu SEP(L)-IR/SE, symulatorze FNPT II-IR/SE, do lic. ATPL(A) na okres 12 mies(części)
- Opracowanie ekspertyzy i koncepcji w zakresie doradztwa zawodowego
- "Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Kompleksowa organizacja maksymalnie dwóch dwudniowych szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej, w tym wystąpień publicznych, poza siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.