Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3937325-3dce-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020301/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.US.2611.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9756,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ oraz z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZCzęść I zamówienia – Warsztaty edukacji zawodowej (50 h) - Zajęcia realizowane będą dla 10 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – uczestników KIS (zajęcia o charakterze grupowym; 50 godzin ( 5 warsztatów x 5 godzin x 2 grupy);1 godzina dydaktyczna= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ oraz z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZCzęść II zamówienia – Doradztwo zawodowe ( 20 h) - Doradztwo będzie realizowane w formie indywidualnej. Ilość godzin doradztwa zostanie dopasowana do potrzeb uczestnika. 1 godzina- 60
min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ oraz z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.Część III zamówienia – Specjalistyczne poradnictwo indywidualne - psychologiczne (30h) - Konsultacje psychologiczne zostaną dopasowane do potrzeb uczestnika (rodzaj wsparcia, ilość godzin na danego uczestnika, gdzie łączna ilość godzin wyniesie 30 godzin zegarowych; 1 godzina zegarowa= 60 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów oraz spotkań indywidualnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy Toruńskim Centrum Usług Społecznych z podziałem na części, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ oraz z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZCześć IV zamówienia - Warsztaty grupowe (50 h) - Zajęcia realizowane będą dla 10 osób zagrożonychubóstwem lub wykluczeniem społecznym – uczestników KIS (zajęcia o charakterze grupowym; 50 godzin ( 5 warsztatów x 5 godzin x 2 grupy);1 godzina dydaktyczna= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85320000-8 - Usługi społeczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169015
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 37/41
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169015
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 37/41
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169015
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 37/41
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- Pełnienie funkcji streetworkera
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Unisław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.