eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaPRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW
DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU
W OKRESIE LIPIEC – SIERPIEŃ 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655408600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW
DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU
W OKRESIE LIPIEC – SIERPIEŃ 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27f8c24-1da1-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040901/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewożenie (Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół na terenie Gm. Wschowa w roku szk. 2024/2025, usługa transportu publ. w okresie lipiec-sierpień 2024, transport do Ośrodka rehab. 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 980733,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewożenie (dowożenie i odwożenie) uczniów do szkół na terenie Gminy Wschowa na podstawie imiennych biletów miesięcznych.

Część 1 zamówienia obejmuje:
a) dowożenie uczniów z przystanków w miejscu zamieszkania do placówek oświatowych,
b) odwożenie uczniów po zajęciach do przystanków w miejscu zamieszkania na podstawie imiennych, ulgowych biletów miesięcznych, zgodnie z planem (harmonogramem) przewozów.
1. Przewóz odbywa się w ramach przewozów regularnych w rozumieniu art. 4 pkt. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r., poz. 728 ze zm.), w oparciu o harmonogram, który zostanie sporządzony przez Koordynatorów Szkół i Przedszkoli, przekazany Wykonawcy odpowiednio wcześniej przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Wykonawcę. Wykonawca dostosuje świadczenie usługi przewozu do otrzymanego harmonogramu.
2. Zamówienie nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania zamówienia.
3. Wykonawca gwarantuje pierwszeństwo przejazdu dla dzieci objętych przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający będzie zakupywał imienne bilety miesięczne dla uczniów uczęszczających do następujących placówek oświatowych:
Lp. Nazwa placówki oświatowej Adres placówki
1 Szkoła Podstawowa nr 1 67-400 Wschowa, ul. Kazimierza Wielkiego 10
2 Szkoła Podstawowa nr 2 67-400 Wschowa, ul. Wolsztyńska 4
3 Szkoła Podstawowa nr 3 67-400 Wschowa, ul. Zacisze 1
4 Szkoła Podstawowa Osowa Sień 67-400 Wschowa, Osowa Sień 45f
5 Szkoła Podstawowa Lgiń 67-400 Wschowa , Lgiń 6
6 Szkoła Podstawowa Konradowo 67-400 Wschowa, Konradowo 8
7 Szkoła Podstawowa Łysiny 67-400 Wschowa, Łysiny 2
8 Przedszkole nr 1 67-400 Wschowa, ul. Moniuszki 9
9 Przedszkole nr 3 67-400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1
10 Przedszkole nr 5 67-400 Wschowa, ul. Targowa 8
11 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 67-400 Wschowa, ul. T. Kościuszki 25

5. Zamawiający zobowiązany jest zapewnić opiekę nad uczniami w czasie przewozów. W związku z tym Zamawiający będzie zakupywał również bilety miesięczne dla opiekunów.
a) opiekunem dzieci podczas transportu będzie osoba pełnoletnia, zweryfikowana przez Zamawiającego zgodnie z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2024, poz. 560 ze zm.), potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi, niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu.
b) opiekun będzie udzielać czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z pojazdu.
c) opiekun zobowiązany będzie, w przypadku zasłabnięcia dziecka, złego samopoczucia dziecka itp., wezwać odpowiednie służby medyczne oraz sprawować opiekę do momentu udzielenia pomocy przez wezwane służby, a także powiadomić placówkę oraz rodziców/opiekunów prawnych o zaistniałym zdarzeniu.
6. Na dzień ogłoszenia zamówienia w okresie realizacji zamówienia, z korzystania z usług, uprawnionych będzie 450 osób (450 uczniów +6 opiekunów). Liczbę uczniów podano na podstawie złożonych informacji przez poszczególne placówki oświatowe. Podane ilości mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców, dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny, jak również z innych przyczyn.
7. Imienna lista uczniów i opiekunów, dla których mają być zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
8. Ilość (zamówionych) kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmiany ceny biletu zaoferowanej przez Wykonawcę w jego ofercie. W przypadku zmniejszenia ilości dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Zmniejszenia ilości biletów nie daje po stronie wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie.
9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora szkoły najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.
10. Podstawę miesięcznego rozliczenia należności za wykonanie usługi stanowić będzie cena biletu miesięcznego dla ucznia i cena biletu miesięcznego dla opiekuna, podane w ofercie oraz ilość uczniów wraz z opiekunami, dla których zostaną zakupione bilety z podziałem na poszczególne placówki oświatowe.
11. Koordynatorem przewozów z ramienia Zamawiającego dla Części nr 1 zamówienia są pracownicy UMiG Wschowa oraz dyrektorzy placówek oświatowych wymienionych w pkt. 4.
12. Dowożenie uczniów do szkół powinno odbywać się 6 autobusami (po jednym autobusie na każdą trasę, wskazaną w tabeli poniżej).
13. Każdy autobus przeznaczony do realizacji usługi powinien być wyposażonym w system mechanicznego zamykania i otwierania drzwi przez kierowcę oraz powinien posiadać wystarczającą ilość miejsc zapewniającą przewóz wymaganej ilości uczniów zgodnie z trasami przejazdów wyszczególnionymi w tabeli nr 1 (pkt.26).
14. Przewozy dzieci mogą odbywać się wyłącznie środkami transportu sprawnymi technicznie i posiadającymi aktualne przeglądy techniczne, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
15. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
16. Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywać się będą w dni nauki szkolnej, wg. rozkładów jazdy przewoźnika stanowiących załącznik do zezwolenia. Rozkład jazdy przewoźnika powinien uwzględniać harmonogram przewozów opracowany przez Zamawiającego. Dowóz uczniów odbywać się będzie codziennie (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:00 do 7:50.
17. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół.
18. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu kursów. Przystanki autobusowe winny zostać wyposażone w aktualne rozkłady jazdy.
19. Trasy przewozu i liczbę dowożonych dzieci na poszczególnych trasach przedstawia tabel nr 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 688880,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewożenie (dowożenie i odwożenie) dzieci niepełnosprawnych do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Wschowie.

Zakres zamówienia obejmuje dowożenie uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Wschowie i Niepublicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek we Wschowie) oraz odwożenie uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania, zgodnie z poniższym wykazem tras przejazdów.
Przeciętny dzienny limit kilometrów wynosi średnio:
- trasa nr 1 – 80 km,
- trasa nr 2 – 50 km.
Limit ten wyliczono na podstawie odległości między Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym we Wschowie przy ul. T. Kościuszki nr 25, a niżej wymienionymi miejscami zamieszkania dzieci, dla których będzie świadczona przedmiotowa usługa transportowa.
Zamówienie nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania zamówienia.
Usługa transportu winna być wykonywana w ramach komunikacji zamkniętej - transport regularnym specjalny.
Na dzień ogłaszania postępowania transportem objętych jest łącznie 23 dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 271528,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego na trasie komunikacyjnej Wschowa-Lgiń-Wschowa, w okresie wakacyjnym Lipiec-Sierpień 2024r.
Szacunkowa wielkość wyrażona w wozokilometrach: 2 976 w całym okresie realizacji zadania - dni przejazdu: 62
Długość nowej linii komunikacyjnej:
- 12 km (w jedną stronę)
- 24 km (w dwie strony)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797879,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797879,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTANS PKS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931856002

7.3.3) Ulica: PIASTOWSKA 5

7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca w umowie wskazał Podwykonawców:
Milla Spółdzielnia w Lesznie, ul. Towarowa 1, 64-100 Leszno - część zamówienia, którą powierza podwykonawcy: Trasa nr 1-4 oraz Trasa nr 6
oraz
Józeftrans Robert Gwazdacz, ul. Sławska 7, 64-416 Konotop
część zamówienia, którą powierza podwykonawcy: Trasa nr 5


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797879,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268703,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268703,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268703,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milla Spółdzielnia w Lesznie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972314953

7.3.3) Ulica: Towarowa 1

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268703,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22016,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22016,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22016,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTRANS PKS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931856002

7.3.3) Ulica: PIASTOWSKA 5

7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22016,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.