Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391952/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
- 2022/BZP 00394806/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla UMGD wraz z usługą przenoszenia danych w ramach programu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 60 74 13 013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla UMGD wraz z usługą przenoszenia danych w ramach programu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2282507a-4af2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019229/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla UMGD wraz z usługą przenoszenia danych w ramach programu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa Gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167755,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1:Zakup sprzętu elektronicznego wraz z dostawą w celu wyposażenia serwerowni Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca:
• Serwer aplikacyjny szt. 1
• UPS - Zasilacz awaryjny szt. 1
• Macierz dyskowa NAS szt. 1
• UTM zarządzalny szt. 1
• Switch zarządzalny szt. 3
Dostawa na adres:
Urząd Miejski Gminy Dobrzyca
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – OPZ.
Zamawiający przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych do oferowanych w ramach poszczególnych zadań objętych postępowaniem. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca składa opis rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie. Opis powinien być załączony wraz z oferowaną specyfikacją urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
30232110-8 - Drukarki laserowe
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 117733,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń zabezpieczających wraz z oprogramowaniem dla UMGD wraz z usługą przenoszenia danych w ramach programu Cyfrowa Gmina w podziale na:ZADANIE NR 2:
Zakup 6 komputerów przenośnych wraz z dostawą do UMG Dobrzyca
Dostawa na adres:
Urząd Miejski Gminy Dobrzyca
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – OPZ.
Zamawiający przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych do oferowanych w ramach poszczególnych zadań objętych postępowaniem. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca składa opis rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie. Opis powinien być załączony wraz z oferowaną specyfikacją urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
38520000-6 - Skanery
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 19061,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń zabezpieczających wraz z oprogramowaniem dla UMGD wraz z usługą przenoszenia danych w ramach programu Cyfrowa Gmina w podziale na:ZADANIE NR 3:
Zakup 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz wydajnego skanera A4 wraz z dostawą do UMG Dobrzyca
Dostawa na adres:
Urząd Miejski Gminy Dobrzyca
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – OPZ.
Zamawiający przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych do oferowanych w ramach poszczególnych zadań objętych postępowaniem. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca składa opis rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie. Opis powinien być załączony wraz z oferowaną specyfikacją urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
30232110-8 - Drukarki laserowe
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 30920,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164614,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164614,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164614,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computers s.c. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI; AT COMPUTERS MROCZKOWSKI; JAKUB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164614,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27510,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27510,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27510,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computers s.c. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27510,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XERO SERVICE LEŚNIEROWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222818141
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki 29D
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XERO-SERVICE LEŚNIEROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
XERO-SERVICE LEŚNIEROWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.