eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawRemont drogi gminnej nr 109780L ulicy Jab³onkowej w Krasnymstawie



Og³oszenie z dnia 2023-10-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 109780L ulicy Jab³onkowej w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5762157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 109780L ulicy Jab³onkowej w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0753eeb8-561f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00469200

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020640/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Remont drogi gminnej nr 109780L ulicy Jab³onkowej w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00406190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiAZ.271.1.7.2023.MG

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie publiczne pn.: „Remont drogi gminnej nr 109780L ulicy Jab³onkowej w Krasnymstawie” polegaj±ce na remoncie drogi gminnej na d³ugo¶ci ok. 600 m.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie robót przygotowawczych, w tym: prac pomiarowych – odtworzenie trasy i punktów, usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej z poboczy, roboty ziemne, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm, frezowanie, remont studni burzowej;
b) podbudowy z t³ucznia kamiennego;
c) u³o¿enie krawê¿ników betonowych;
d) skropienie istniej±cej nawierzchni drogowej asfaltem;
e) wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-asfaltow±
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grosowych warstwa ¶cieralna
g) humusowanie poboczy
h) wykonanie nawierzchni t³uczniowej gr 7 cm
i) regulacja nawierzchni z kostki brukowej
j) wykonanie oznakowania poziomego
k) wykonanie oznakowania pionowego;
l) kompleksow± obs³ugê geodezyjn± w tym: wykonanie powykonawczej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ s³u¿by geodezyjnej.
4.3. Szczegó³owy zakres robót okre¶la do³±czona dokumentacja projektowa – stanowi±ca Za³±cznik nr 1 do SWZ, w sk³ad której wchodz±:
1) Dokumentacja – Materia³y do zg³oszenia robót dla zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 109780 L ul. Jab³onkowej w miejscowo¶ci Krasnystaw, gm. Krasnystaw”.
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – bran¿a drogowa;
3) Za¶wiadczenie Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6743.384.2023 z dnia 27 czerwca 2023 r. o braku sprzeciwu do robót objêtych zg³oszeniem zgodnie z za-³±czon± dokumentacj±;
4) Przedmiary robót.
5) UWAGA!
a) Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar ro-bót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wy-nagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
b) Przed przyst±pieniem do sk³adania ofert zaleca siê, aby Wykonawca uzyska³ wszelkie niezbêdne informacje dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia i za-pozna³ siê z terenem budowy oraz jego otoczeniem.
c) Przedmiot umowy nale¿y wykonaæ przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji s±siaduj±cych z terenem budowy oraz ze szczególn± dba³o¶ci± o istniej±ce drogi w rejonie robót.
d) Trasê przejazdu pojazdów w celu przewozu materia³ów nale¿y uzgodniæ z odpowiednimi zarz±dcami dróg przed rozpoczêciem robót. Wykonawca przed rozpoczêciem realizacji robót zobowi±zany jest do zamieszczenia tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych.
e) W miejscu przybli¿enia projektowanej inwestycji do sieci infrastruktury technicznej roboty nale¿y wykonywaæ rêcznie ze szczególn± ostro¿no¶ci± po uprzednim zawiadomieniu jednostki zarz±dzaj±cej na 7 dni przed rozpoczêciem robót.
f) Podczas prac nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na zachowanie w stanie nienaruszonym i nie przesuniêcie punktów geodezyjnych, które podlegaj± ochronie w trybie przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2010 z 193, poz. 1287, z pó¼n. zm.). O pracach w pobli¿u punktów geodezyjnych powiadomiæ Starostê Krasnostawskiego.
4.5. Rozwi±zania równowa¿ne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety.
W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ
z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
4.6. Gwarancja.
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y wynosi min. 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 36 miesiêcy (termin minimalny) do 60 miesiêcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne na zasadach okre¶lonych w § 11 Projektu umowy.
4.7. Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca w ci±gu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy , jest zobowi±zany do przedstawiania harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z wzorem za³±cznika do umowy, obejmuj±cego terminy rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji poszczególnych etapów oraz warto¶ci robót przewidzianych w ka¿dym etapie, o którym mowa w § 2 ust. 5 Projektu umowy.
4.8. Ubezpieczenie.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót (OC) zgodnie z warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w § 10 Projektu umowy.
4.9. Zaliczka
Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczki.
4.10. Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci:
Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od tzw. progów unijnych które zobowi±zuj± do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w tre¶ci motywu 78 wskazuje, ¿e aby zwiêkszyæ konkurencjê, instytucje zamawiaj±ce nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Przedmiotowe zamówienie nie jest du¿ym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powo³anej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje siê od tzw. progów UE, a dyrektywa pos³uguje siê pojêciem du¿ego zamówienia na gruncie zamówieñ podlegaj±cych dyrektywie - a wiêc zamówienia o warto¶ci znacznie przewy¿szaj±cej tzw. progi UE ). Reasumuj±c, Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podzia³ zamówienia na czê¶ci nie zwiêkszy³by konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty wykonawcom z grupy ma³ych lub ¶rednich przedsiêbiorstw. Zgodnie z tre¶ci± motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiaj±ca powinna mieæ obowi±zek rozwa¿enia celowo¶ci podzia³u zamówieñ na czê¶ci, jednocze¶nie zachowuj±c swobodê autonomicznego podejmowania decyzji na ka¿dej podstawie, jak± uzna za stosown±, nie podlegaj±c nadzorowi (......)

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 736334,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1035548,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736334,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Robót Drogowych Spó³ka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-22-95-093

7.3.3) Ulica: ul. Peowiaków 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zamo¶æ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 736334,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.