Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426478/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Leski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371034980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4697124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiat-leski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e18a0da-5922-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e18a0da-5922-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072883/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku wraz z wymiana konstrukcji dachu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji „Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku ” w formule zaprojektuj-wybuduj.
Zakres inwestycji polega na opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, budowlanej, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, opracowanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz wykonania prac budowlanych i odbiorowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. W zakresie prac budowlanych min; malowanie elewacji wraz z dociepleniem stropu nad ostatnią kondygnacją pawilonu A i B oraz łącznika, częściowa wymiana stolarki, przebudowa 3 oddziałów, wykonanie wewnętrznych instalacji technicznych i przeciwpożarowych. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu pawilonu szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Załącznik Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekt techniczny dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
4) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
Przygotowanie obiektu do inwestycji, w tym: zapewnienie wszystkich mediów niezbędnych dla pracy pozostałych oddziałów na czas realizacji inwestycji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, wcześniej zaprojektowanych prac rozbiórkowych.
b) Wykonanie przebudowy Szpitala powiatowego w Lesku w formule zaprojektuj i wybuduj polegającą na:
− wzmocnieniu (ewentualnie wymianie elementów) więźby dachowej nad pawilonem B w celu zamontowania paneli fotowoltaicznych,
− wykonaniem nowej izolacji cieplnej stropów zewnętrznych nad pawilonem A i B oraz łącznikiem,
− wymianie stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej w pawilonie A i łączniku,
− wydzieleniu 4 klatek schodowych jako osobnych stref p.poż. wraz z wykonaniem systemu oddymiania w pawilonie A i B,
− wymianie oraz wykonaniu instalacji hydrantowej z wężami półsztywnymi w pawilonie A i B,
− wykonaniu nowej instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sygnalizacji przeciwpożarowej w pawilonie A i B,
− wymianie 2 szt. wind szpitalnych w pawilonie A,
− wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy 20kW na dachu pawilonu B,
− wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej z wykonaniem instalacji cyrkulacji wody w pawilonie B,
− adaptacja pomieszczenie w pawilonie B na cele serwerowni wraz z wyposażeniem
− przebudowie oddziałów – chirurgicznego i wewnętrznego w pawilonie B oraz ginekologiczno-położniczego w pawilonie A polegających na:
✓ przebudowie oraz dostosowaniu łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
✓ wymianie oświetlenia i instalacji elektrycznej,
✓ wymianie posadzek i wykładzin podłogowych,
✓ wymianie instalacji przyzywowej,
✓ przebudowie instalacji gazów medycznych,
✓ wymianie stolarki wewnętrznej drzwiowej,
✓ budowie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
✓ wymianie instalacji centralnego ogrzewania,
✓ przebudowie i remoncie pomieszczeń oddziałów.
✓ instalacja RTV
✓ sieć komputerowa LAN i WLAN na oddziałach przebudowywanych
5) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
6) Przygotowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynków wraz z planem ewakuacji,
7) wykonanie obsługi geodezyjnej (jeżeli dotyczy),
8) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
9) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy,
10) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
-Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
-Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12999085,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16818448,47 PLN
INNE PRZETARGI LESKO
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.