eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - zestaw sztankietów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – zestaw sztankietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323511719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – zestaw sztankietów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286c019e-5a4a-4890-bd05-57ae40ae58fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206914/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/AT/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego – zestawu 2 sztankietów (mostów oświetleniowych). Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe, dostawę, instalację i uruchomienie urządzeń, a także niezbędne roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i teletechniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga minimum 2-letniego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie. Wizja lokalna może odbyć się w terminie od 25 lipca do 30 lipca 2024 roku w godzinach 9:00 – 14:00. Dokładną godzinę odbycia wizji lokalnej Wykonawca ustali z Zamawiającym za pośrednictwem korespondencji na
Platformie zakupowej. Przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest obowiązkowe pod rygorem odrzucenia oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Lista Wykonawców, którzy odbyli wizję lokalną zostanie upubliczniona na stronie prowadzonego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po opublikowaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, firma SOL zwróciła się o przekazanie kart technicznych proponowanych urządzeń, a następnie wnioskowała o odrzucenie wybranej oferty, jako niespełniającej wymagania z opisu przedmiotu zamówienia – prędkości podnoszenia.
W związku z otrzymanym wnioskiem Komisja dokonała ponownej dokładnej analizy parametrów wciągarek oferowanych przez każdą z firm, które złożyły przedmiotowe środki dowodowe i uznała, że żadna z wciągarek GIS na udostępnionych kartach katalogowych nie spełniała jednocześnie warunków z Załącznika nr 1 do SWZ Opisu przedmiotu zamówienia:
• Wymaganego udźwigu użytkowego – 270 kg
• Wymaganej prędkości podnoszenia – 0,1 m/s
• Wymaganego napędu – dwie wciągarki łańcuchowe 250 kg, standard bezpieczeństwa BGV D8+
Wyżej wymienione wymagania wykluczały się nawzajem. W związku ze stwierdzoną wadą w Opisie przedmiotu zamówienia, w wyniku której żadna z ofert nie spełnia wszystkich stawianych przez Zamawiającego warunków, Zamawiający unieważnił wybór najkorzystniejszej oferty oraz unieważnił postępowanie 2/ZP/AT/2024.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.